آموزش ساخت ایمیل info

آموزش ساخت ایمیل سازمانی در cpanel

ساخت ایمیل info به یکی از اقدامات اولیه بعد از طراحی سایت یا ساخت سایت فروشگاهی میباشد که خیلی از شرکت ها و مجموعه های بزرگ و کوچک دیر یا زود به ایمیل info برای انجام فعالیت های مجموعه خود نیاز پیدا خواهند نمود.

آموزش تصویری ساخت ایمیل info

در این مقاله قسط داریم به شما آموزش کامل ساخت ایمیل سازمانی یا ایمیل [email protected] را در هاست cpanel ارائه دهیم. ایمیل سازمانی باعث افزایش اعتبار یک شرکت میشود و برای هر وب سایت و فروشگاه اینترنتی الزامی است.

ساخت ایمیل info یا ایمیل شرکتی یکی از موارد بسیار تاثیر گذار در برندسازی و ایجاد هویت است. عموم افراد زمانی که با ایمیل info برایشان نامه یا ایمیلی ارسال میشود اهمیت خاصی میدهند.

ساخت ایمیل info یا ایمیل شرکتی به چه صورت است؟

برای ساخت ایمیل info نیاز به یک دامنه دارید حالا این دامنه میتواند از هر نوعی باشد به عنوان مثال: com, net, org, ir, co و … که برای هر دامنه نیاز به یک سرور میزبانی یا به عبارتی هاست دارید تا بتوانید ایمیل های خود را در این فضای میزبانی دریافت و نگهداری نمایید.

ساخت ایمیل رسمی info به سادگی قابل انجام است و شما با ورود به هاست خود میتوانید وارد بخش Emails شوید و روی گزینه Create email کلیک نمایید و اقدام به ساخت اولین ایمیل شرکتی خود نمایید.

قبل از اینکه به سراغ آموزش کامل ساخت ایمیل info برویم لازم است یکسری اطلاعات در خصوص این نوع ایمیل ها داشته باشیم که میتوانید برای کسب این اطلاعات به مقاله Email Address در وب سایت ویکی‌پدیا کسب نمایید.

ساخت ایمیل رسمی برای فروشگاه اینترنتی

ساخت ایمیل info برای فروشگاه های اینترنتی باعث ایجاد یک هویت به آن فروشگاه آنلاین میگردد و اکثر فروشگاه های اینترنتی بزرگ ایمیل info دارند و از این ایمیل برای مکاتبات خود استفاده میکنند. ایمیل این یک مزیت به حساب می آید.

این مقاله هم جذابه:  برای کسب و کارها سایت بهتره یا اینستاگرام

در صورتیکه شما هم یک فروشگاه اینترنتی دارید و یا قصد دارید فروشگاه اینترنتی خود را توسعه دهید پیشنهاد میکنم مقاله ما در مقاله ای برای ویژگی های ضروری فروشگاه اینترنتی در سایت آکادمی شادمان را مطالعه نمایید.

ساخت ایمیل در هاست

یکی از مواردی که باعث میشود روی برند ما بیشتر حساب کنند این است که برای خودمان یک ایمیل سازمانی با نام دامنه خود بسازیم و برای افرادی که با آنها مراودات تجاری داریم از ایمیل اختصاصی که با نام دامنه ما ساخته شده است استفاده کنیم. جهت اینکه بتوانید ایمیل سازمانی برای خود ایجاد نمایید به این موارد نیاز دارید:

  1. دامنه
  2. هاست

بعد به راحتی میتوانید از طریق هاست خود و نام دامنه‌تان یک ایمیل برای هر بخش از سازمانتان بسازید. به عنوان مثال میتوانید از این عنوانین استفاده نمایید:

انواع ایمیل های سازمانی

ایمیل‌های سازمانی خود را میتوانید به gmail, yahoo, outlock, Spark و… نیز متصل کنید تا تمام ایمیل‌های خود را بتوانید از طریق یک پلتفرم به راحتی مدیریت کنید.

ساخت اکانت ایمیل در سی پنل + روش دسترسی

ابتدا میبایست وارد آدرس هاست خود شوید و اطلاعات ورود به هاست را وارد نمایید.

ساخت ایمیل در هاست - آکادمی شادمان
وارد هاست شوید
ساخت ایمیل در cpanel - academyshadman.com
گزینه ایمیل را انتخاب کنید
ایجاد ایمیل در هاست - آکادمی شادمان
روی گزینه create جهت ایجاد ایمیل کلیک کنید
ساخت ایمیل info - آکادمی شادمان
مشخصات ایمیل خود را وارد کنید
5/5 - (7 امتیاز)
0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟

برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...