تغییر کلمات ووکامرس

آموزش تغییر کلمات ووکامرس✅ به صورت تصویری?

عبارت ها و ترجمه ها در کلمات ووکامرس در خیلی از بخش ها به اشتباه ترجمه شده اند و ما با توجه به حوزه کسب و کاری خود میتوانیم این عبارت ها را برای خود شخصی سازی کنیم. در ادامه همراه ما باشید تا این عبارت ها را به راحتی بعد از ساخت فروشگاه اینترنتی خود با ووکامرس آن را شخصی سازی نماییم.

تغییر کلمات ووکامرس

تغییر کلمات ووکامرس کاریست که ما براساس حوزه کاری خود میتوانیم به راحتی انجام دهیم و مشاهده ویدیو آموزش تغییر کلمات در ووکامرس میتوانید این کار را به راحتی انجام دهید.

حلقه های ترجمه

در افزونه فروشگاه ساز ووکامرس کلمات بسیاری به کار رفته است که همه این کلمات توسط توسعه دهنده آن ترجمه شده اند ولی بعضی از این کلمات با حوزه کاری ما متفاوت هستند و ما نیاز داریم تا این عبارت ها را باتوجه به نیاز خود تغییر دهیم.

گاها” پیش میاد که ما بعد از نصب افزونه فروشگاه ساز نیاز داشته باشیم تا عنوان یا عبارتهایی که در ووکامرس فارسی به کار رفته است را تغییر دهیم و کلمات مدنظر خود را بنویسیم مثلا بجای توضیحات تکمیلی نیاز است که بنویسیم مشخصات فنی چون این تب مربوط به مشخصلات کالا میباشد و در این فروشگاه ساز اشتباه ترجمه شده است.

حتی با این پلاگین به راحتی میتوانید تمام عبارت هایی که در ووکامرس وجود دارد یا به افزونه ووکامرس مرتبط است را نیز تغییر بدید.

برای اینکار کافیست آن متن را کپی کرده و با متن خود در بخش حلقه های ترجمه جایگزین نمایید.

این مقاله هم جذابه:  اجبار به حداقل خرید❗️ در فروشگاه اینترنتی ووکامرس

در ادامه به آموزش تصویری تغییر کلمات در ووکامرس خواهیم پرداخت.

5/5 - (1 امتیاز)
0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟

برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...