ساخت فروشگاه اینترنتی فروش دوره آموزشی - آکادمی شادمان

ساخت فروشگاه اینترنتی فروش دوره آموزشی

فروش دوره آموزشی در حال حاضر خیلی ترند شده است و بسیاری از افراد در حال حاضر قصد دارند به صورت آنلاین آموزش ببینند یا دوره های آموزشی تهیه کنند و در خانه آموزش ببینید به جای اینکه بخواهند زمان زیادی را برای رفت و آمد به آموزشگاه و هزینه‌های بالا برای یادگیری تخصصی بپردازند. شما میتوانید با ساخت فروشگاه اینترنتی و فروش دوره آموزشی به صورت آنلاین به درآمد قابل توجهی برسید.

افزایش درآمد با فروش دوره آموزشی

شما میتوانید با راه اندازی فروشگاه اینترنتی فروش دوره‌های آموزشی درآمد خود را تا چندین برابر افزایش دهید! در حال حاضر بسیاری از افراد هستند تا جهت دریافت تجربیات شما از یک حوزه کاری مبلغ بالایی را پرداخت کنند و شما میتوانید با ساخت فروشگاه اینترنتی و قراردادن ویدیوهای آموزشی آن حوزه به درآمد بالایی به صورت غیرفعال برسید.

طراحی سایت دوره آموزشی

برای طراحی سایت دوره آموزشی میتوانید با وردپرس بهترین سیستم سایت ساز دنیا یک سایت آموزشی فوق العاده با امکانات منحصر به فرد برای دانشپذیران خود طراحی و بسازید.

برای طراحی سایت دوره آموزشی نیاز به دانش تخصصی ندارید و میتوانید با قالب‌های آماده که بسیار حرفه‌ای طراحی شده‌اند این کار را انجام دهید.

طراحی سایت دوره آموزشی به صورت اختصاصی هم نیاز به زمان زیادی دارد و هم نیاز است شما برای تمام نیازهای خود هزینه جدا بپردازید! در صورتیکه در حال حاضر چون آموزش آنلاین بسیار گسترش یافته است افراد خبره در حوزه طراحی سایت با وردپرس چندین قالب آموزشی وردپرس طراحی کرده اند که شما میتوانید با یک هزینه بسیار مقرون به صرفه برای خود اقدام راه اندازی فروشگاه اینترنتی جهت فروش دوره‌های آموزشی خود نمایید.

این مقاله هم جذابه:  ساخت فروشگاه اینترنتی فروش لوازم ورزشی

این قالب‌ها در حال حاضر توسط بسیاری از اساتید مطرح ایران و دنیا مورد استقبال قرار گرفته است و اکثر وب سایت‌های آموزشی در حال حاضر از این قالب ها برای فروش دوره‌های آموزشی خود استفاده میکنند.

نمونه سایت فروش دوره آموزشی

برای نمونه سایت فروش دوره آموزشی میتوانید به این لینک مراجعه نمایید قالب فروش دوره آموزشی و سایت پیاده سازی شده برای فروش دوره آموزشی را مورد بررسی کامل قرار دهید و برای فروش دوره‌های آموزشی خود یک سایت با امکانات ویژه و بدون هیچ مشکلی پیاده سازی نمایید.

امکاناتی که قالب های آموزشی باید داشته باشند

  1. امکان فصل بندی دوره آموزشی
  2. امکان تقسیم بندی جلسات دوره به صورت جدا
  3. امکان مشاهده دوره به صورت آنلاین در سایت
  4. امکان ایجاد اعلان یا نمایش پیغام به کاربران
  5. امکان برگذاری وبینار با افزونه اسکای روم
  6. امکان جستجوی سریع یا به اصطلاح ایجکس
  7. امکان امتیازدهی به محصولات آموزشی
  8. سازگاری کامل با افزونه ووکامرس
  9. سازگار با افزونه صفحه ساز المنتور
  10. امکان قراردادن مقاله
  11. امکان ثبت دیدگاه یا نظر برای محصولات توسط کاربران مهمان و دانشجویان دوره به صورت جدا
  12. امکان ثبت دیدگاه برای مقالات
  13. امکان طراحی صفحات دوره با المنتور
  14. امکان ایجاد هدرهای مختلف برای صفحات
  15. کنترل پنل برای تنظیمات قالب
  16. امکان تغییر فونت قالب
  17. سرعت لود بالا
  18. امکان ثبت نام و ورود با ایمیل و شماره موبایل و اکانت‌های ایمیل
  19. داشبورد حرفه‌ای برای کاربران
  20. پروفایل کاربری حرفه‌ای برای دانشجویان
  21. امکان قراردادن محصولات شگفت انگیز یا دارای تخفیف با ظاهری جذاب
  22. امکان فروش فایل
  23. امکان قراردادن پادکست صوتی
  24. امکان قراردادن ویدیو
  25. سازگاری کامل با موبایل
  26. امکان قراردادن ویژگی برای دوره‌های آموزشی
  27. امکان تهیه اشتراک ویژه
  28. امکان قراردادن بخشی برای درخواست مشاوره
این مقاله هم جذابه:  ساخت فروشگاه اینترنتی فروش عسل طبیعی
website online course 1
راه اندازی وب سایت برگزاری دوره آموزشی

کسب درآمد با ساخت فروشگاه اینترنتی فروش دوره آموزشی

برای کسب درآمد از سایت آموزشی خود نیاز به یک تخصص دارید تا بتوانید آن را ارائه دهید و با ساخت دوره آموزشی از آن تخصص بتوانید کسب درآمد کنید.

برای کسب درامد از وب سایت آموزشی لازم است هم فن بیان خوبی داشته باشید و هم آن تخصص را به صورت شیوا و روان ارائه دهید. علاوه بر این موارد میبایست برای بازاریابی آن در شبکه‌های اجتماعی فعالیت مستمر داشته باشید و با دنبال کنندگانتان ارتباط برقرار کنید تا از دوره‌ها و تجربیات شما استفاده کنند در آن صورت میتوانید قطعا به درآمد قابل توجهی بعد از ساخت سایت دوره آموزشی خود برسید.

ساخت سایت دوره آموزشی نیاز به تخصص دارد!

چون در صورتی که تخصصی نداشته باشید نمیتوانید دوره آموزشی بسازید و پیشنهاد میکنم چیزی را آموزش دهید که در حال حاضر ترند هستند و مردم از آنها استقبال میکنند مانند سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، متاورس، سرمایه گذاری کم ریسک، طراحی سایت، آموزش سئو، ترفندهای افزایش سرعت سایت، دیجیتال مارکتینگ، کسب درآمد از اینستاگرام، ساخت بازی، تعمیرات موبایل، ساخت اپلیکیشن موبایل، برنامه نویسی، کوچینگ، بیزینس کوچینگ و … که هرکدام از اینها یک مهارت پولساز هستند و قطعا با ساخت یک دوره آموزشی عالی میتوانید دانشجویان زیادی را جذب کنید.

نمونه وب سایت فروش دوره آموزش قانون جذب

در حال حاضر وب سایت آکادمی شادمان نیز به صورت تخصصی هم آموزش میدهد و هم از طریق ارائه خدمات کسب درآمد میکند و شما هم میتوانید بدین ترتیب برای خود یک کسب و کار راه اندازی کنید.

5/5 - (4 امتیاز)
0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟

برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...