مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی - آکادمی شادمان

ساخت فروشگاه اینترنتی

ساخت فروشگاه اینترنتی در حال حاضر یکی از اقدامات اساسی برای هر کسب و کار میباشد و با پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت در همه جای دنیا، کمتر کسی است که با واژه‌ی فروشگاه اینترنتی یا فروشگاه آنلاین آشنایی نداشته باشد؟ یا حتی این واژه را نشنیده باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با مراحل ساخت سایت فروشگاهی آشنا شوید و بتوانید یک کسب و کار آنلاین و فوق العاده ? راه‌اندازی کنید.

فروشگاه اینترنتی چیست و چگونه کار می‌کند؟

فروشگاه اینترنتی در واقع وب‌سایتی است که در بستر اینترنت، محصولات خود را در معرض دید مشتریان و کاربران خود می‌گذارد و به گونه‌ای طراحی شده است که کاربر با دیدن ویژگی‌های محصول مورد نظر خود، می‌تواند آن را سفارش دهد و بصورت آنلاین یا هنگام تحویل محصول، هزینه آن را پرداخت کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با مراحل ساخت سایت فروشگاهی آشنا شوید.

مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی

مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی به دو روش انجام میشود، اولین روش استفاده از فروشگاه‌ساز است، مثل: ووکامرس، پرستاشاپ و اپن کارت و … که سایت ساز هستند و امکان ساخت فروشگاه اینترنتی را امکان پذیر میکنند.

دومین روش ساخت فروشگاه اینترنتی، کدنویسی است، که این روش پرهزینه می‌باشد، هرچند که این روش جزء حرفه‌ای‌ترین روش ساخت سایت فروشگاهی می‌باشد.

اکنون مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی با سیستم فروشگاه ساز را با یکدگیر بررسی خواهیم نمود.

مشخص کردن حوزه کاری

در اولین مرحله ساخت سایت فروشگاه اینترنتی، تعیین تخصص و حوزه کاریتان می‌باشد، یعنی مشخص کنید که قصد فروش چه چیزی را دارید و قرار است مشتریان شما چه کسانی باشند. برخی از کارآفرینان برای اولین بار فکر زیادی را در حوزه خود انجام نمی‌دهند. پاسخ به این سوالات بر بسیاری از موارد تأثیر می‌گذارد، از جمله:

  • آمار فروش
  •  چقدر باید برای پشتیبانی مشتری تلاش کنید
  • این که آیا مشتریان تکراری خواهید داشت یا خیر

به همین خاطر مهم است که در مورد حوزه کاری خود بسیار فکر کنید و همه جوانب کار را در نظر بگیرید تا یک تجارت الکترونیک عالی را رقم بزنید.

شناخت رقبا

شناخت رقبا یکی از اصول جدایی ناپذیر در تمام کسب و کارها میباشد و شما چه قبل از ساخت فروشگاه اینترنتی چه بعد از ساخت میبایست رقبای اصلی کسب و کار خود را زیر نظر قرار دهید و فعالیت های آن ها را بررسی نمایید. میبایست به صورت کامل بررسی نمایید که در چه بخش هایی عالی عمل میکنند و در چه بخش هایی ضعف دارند. سپس با برطرف کردن نقاط ضعف آنها خود را بالاتر از آنها قرار دهید.

شاید فکر کنید اینکار زمان زیادی از شما میگیرد و نیاز به بررسی ندارند! ولی به شدت توصیه میکنیم اینکار را انجام دهید و مطمعا باشید بررسی وب سایت رقبا زمان زیادی نمیگیرد و در مقابل اطلاعات بسیار کاملی بدست خواهید آورد که باعث ایجاد نقطه قوت شما میگردد. بررسی فروشگاه های اینترنتی رقبا باعث میشود به صورت رایگان اطلاعات ارزشمند فراوانی را بدست آورید.

سعی کنید اشتباهاتی که رقبای شما در فروشگاه اینترنتی خود انجام داده اند تجربه کسب کنید و شما آن اشتباهات را برطرف کنید و با ارائه راهکارهای جدیدتر با ظاهر گرافیکی جدیدتر این ضعف ها را جبران کنید. به عنوان مثال اگر فروشگاه اینترنتی رقبای شما موبایل فرندلی (ریسپانسیو) نیست شما فروشگاه اینترنتی خود را ریسپانسیو پیاده سازی کنید تا تمام کاربرانی که از موبایل برای خرید اینترنتی استفاده میکنند را جذب کنید.

همیشه باید به دنبال ایجاد تمایز باشید تا مشتریان به جای اینکه سایت رقیب شما را برای خرید انتخاب کنند از فروشگاه اینترنتی شما خرید خود را انجام دهند. اینکار را میتوانید مثلا به اینصورت انجام دهید که اگر رقیب شما هزینه ارسال را دریافت میکند شما هزینه ارسال را رایگان در نظر بگیرید. یا در صورت امکان قیمت محصولات را 10% با تخفیف ارائه دهید.

تعیین بودجه

جهت اینکه بتوانید فروشگاه اینترنتی خود را مدیریت کنید و دچار کمبود بودجه نشوید همیشه در شروع کار یک مقدار بودجه ای را برای شروع مشخص نمایید. بودجه برای چی مثلا: مشخص کردن بودجه برای تامین کالا، بودجه برای اجاره محل نگهداری کالاهای فیزیکی، بودجه برای تولید محتوا و دیگر مشکلات احتمالی که برای هر کسب و کاری ممکن است رخ دهید. بهتر است 20 الی 30 درصد بودجه کلی خود را نیز ذخیره کنید تا در صورت هرگونه مشکل احتمالی بتوانید خود را از بحران خارج کنید.

هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی حرفه ای نیز بودجه نسبتا قابل توجهی نیاز دارد و شما در صورتیکه از این هزینه ها مطلع نباشید نمیتوانید در مدیریت بودجه خود کنترل دقیق تری داشته باشید. و یکی از مهمترین مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی میباشد.

انتخاب هاست مناسب و ثبت دامنه

برای ساخت فروشگاه اینترنتی، بعد از اینکه شما حوزه کاری خود را مشخص کردید، باید به سراغ نام تجاری سایت خود بروید و یک نام برای دامنه خود انتخاب نمایید.

domain purchase2 1
خرید دامین برای فروشگاه اینترنتی

بعد از ثبت دامنه، باید یک هاست مناسب انتخاب نمایید، برای انتخاب هاست خوب، باید جواب این سوال‌ها را بدانید؛ وب‌سایت شما از چه نوعی است؟ با چه نرم‌افزاری می‌خواهید سایت را راه‌اندازی کنید؟ قصد دارید چقدر بازدید‌کننده روزانه داشته باشید؟

هاست فروشگاه اینترنتی
نکات خرید هاست قبل از راه اندازی فروشگاه اینترنتی

ویژگی‌هایی که یک هاست خوب دارد، عبارتند از:

  • اول از همه باید بدانید از هاست چه توقعی دارید؟
  • هاست از پایداری بالایی برخوردار باشد.
  • به قیمت هاست توجه کنید. اگر قیمت هاست کم است بدانید پشتیبانی و موارد دیگر را ندارد و شما در آینده به مشکل می‌خورید.
  • حتما مطمعن شوید که هاست مورد نظر، امکان نصب سایت‌ساز‌ها بر روی هاست فراهم باشد.
  • نوع کنترل پنل هاست خیلی اهمیت دارد.
  • حتما دقت کنید که هاست انتخابی شما پشتیبانی 24 ساعته داشته باشد.
  • در کل قبل از خرید هاست، از مشتریان آن شرکت، در مورد کیفیت هاست پرس‌و‌جو کنید.

همچنین میتوانید از مشاوره راه اندازی فروشگاه اینترنتی آکادمی شادمان جهت انتخاب صحیح نام دامنه و هاست مناسب استفاده کنید تا در آینده با مشکل مواجه نشوید.

طراحی و ساخت فروشگاه اینترنتی

اکنون که نام دامنه و هاست مورد نیاز خود را انتخاب نموده‌اید، وقت آن رسیده است که بدنبال یک قالب شیک و کاربرپسند باشید. اگر شما فردی تازه کار هستید، انتخاب قالب یا فروشگاه‌ساز مناسب برای شما کار چندان آسانی نیست، به دلیل اینکه، این انتخاب بعنوان یک cms یا سیستم مدیریت محتوا از مهم‌ترین مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی است و بخش قابل توجهی از هزینه هم شامل این بخش می‌شود.

هنگام انتخاب یک فروشگاه‌ساز، باید در نظر داشته باشید که امکانات اصلی یک سایت فروشگاهی را داشته باشد، از جمله: امکان مقایسه محصول، نقد و بررسی محصول، ویژگی‌های محصول، دسته‌بندی محصولات، افزودن محصول به فروشگاه و … .

طراحی فروشگاه اینترنتی
طراحی و ساخت کسب و کار آنلاین

همچنین در ساخت فروشگاه اینترنتی، باید ظاهر گرافیکی به گونه‌ای باشد که مشتری و کاربران آنلاین را به خود جذب کند، پس قالبی که انتخاب می‌کنید باید کاربرپسند با طراحی شیک باشد.

ایجاد سیستم پرداخت در ساخت فروشگاه اینترنتی

فرآیند‌های تجاری به صورت آنلاین هر روز، بیشتر و بیشتر در حال پیشرفت هستند، فرم پرداخت آنلاین، به مشتریان امکان می‌دهد تا به راحتی و بصورت آنلاین، در هر دستگاهی و در هر زمانی خرید و پرداخت خود را انجام دهند.

درگاه پرداخت - آکادمی شادمان
درگاه پرداخت فروشگاه اینترنتی به صورت مستقیم

برای ایجاد سیستم پرداخت در هنگام ساخت فروشگاه اینترنتی خود، در ابتدا باید به دنبال یک سیستم پرداخت خوب باشید که همه خدمات تراکنش‌های آنلاین را در اختیار شما قرار دهد. بعد از پیدا کردن افزونه پرداخت، بهتر است موارد زیر را رعایت کنید:

  • اگر خودتان تخصص ندارید، بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.
  • بستر میزبانی را فراهم کنید.
  • سایت خود را ثبت کنید.
  • فرم پرداخت را بسازید.
  • یک راه‌حل پردازش با API قابل اجرا پیدا کنید.
  • بستر پردازش را با فرم پرداخت، ادغام کنید.
  • تست و راه‌اندازی کنید.

تامین امنیت فروشگاه اینترنتی

تامین امنیت سایت یکی مواردی میباشد که خیلی از کسب و کارها این مورد را نادیده میگریند مخصوصا افرادی که دوره آموزشی آنلاین منتشر میکنند. چرا دوره آموزشی آنلاین؟ چون زمانیکه شما یک دوره آموزشی منتشر میکنید فایل های ویدیویی دوره آموزشی را در اختیار خریداران قرار میدهید ولی به صورت کامل مشخص نیست که این از این فایل ها به چه صورت استفاده میشود و کاربری که دوره آموزشی شما را خریداری کرده است ممکن است دوره آموزشی که شما کلی برای تهیه آن زحمت کشیده اید را در کانال های تلگرامی منتشر نماید و یا به صورت رایگان در اختیار دیگر افراد قرار دهد.

این مقاله هم جذابه:  ویژگی های ضروری فروشگاه اینترنتی پردرآمد + 20 ?

بنابراین در صورتیکه ما هم قصد داریم سایت آموزش آنلاین راه اندازی کنیم میبایست بستر اولیه امنیت را محیا کنیم تا بعد از انتشار دوره آموزشی از وب سایت ما سواستفاده نشود و دوره ما پابلیک نگردد.

این یک مثال در خصوص فروشگاه اینترنتی آموزش آنلاین بود که شما با تامین امنیت فروشگاه اینترنتی خود میتوانید از این خطرات جلوگیری کنید.

مشاوره سئو

مشخص کردن روش های ارسال

بعد از ساخت فروشگاه اینترنتی ما باید روش های ارسال محصولات خود را نیز مشخص نماییم تا کاربران ما بتوانند از سراسر دنیا یا کشور خرید خود را ثبت نمایند و بدانند که از چه طریق محصولات به دستشان میرسد.

اکثر فروشگاه های اینترنتی روش های ارسال ثابتی دارند و محصولات خود را با پست ارسال مینمایند. شما میتوانید روش های ارسال بیشتری را در وردپرس بعد از طی کردن این مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی خود ایجاد نمایید. در صورتیکه سایت فروشگاهی خود را با ووکامرس ساخته اید میتوانید با مشاهده دوره آموزش رایگان ووکامرس به صورت رایگان روش های ارسال محصولات خود را مدیریت نمایید.

بارگذاری محصول در ساخت فروشگاه اینترنتی

یکی از جنبه‌های مهم راه‌اندازی یک کسب و کار آنلاین اضافه کردن و لیست کردن محصولات شما است. بسته به محصولاتی که می‌فروشید، می‌توانید یک صفحه محصول مناسب با تصاویر، جزئیات و انواع مختلف، در میان سایر جزئیات ایجاد کنید.  

خدمات بارگذاری محصول ترکیبی از ورود اطلاعات محصول و بارگذاری محصول با تمام جزئیات مانند اندازه، شکل، مواد، وزن، شماره محصول، نوع محصول، موجودی و غیره در وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک است.

برای بارگذاری یا در اصطلاح Upload محصولات، به پنل مدیریت بروید و قسمت محصولات را انتخاب نمایید. اگر محصولی وجود داشته باشد، آن‌ها را مشاهده می‌کنید و اگر هنوز محصولی وارد نکرده‌اید، اکثرا در همه برنامه‌ها، می‌توانید محصول را بصورت دستی و یا بصورت فایل وارد کنید، به یاد داشته باشید برای جذب کاربران باید هم جزئیات محصول را بطور دقیق و کامل وارد نمایید و هم اینکه باید عکس‌های جذاب و کاربرپسند از محصول در سایت خود قرار دهید.

شیوه تولید محتوا بعد از ساخت فروشگاه اینترنتی

در ساخت فروشگاه اینترنتی، بعد از طی کردن مراحل قبل، نوبت به رتبه‌دهی سایت فروشگاهی می‌رسد، یکی از اصلی‌ترین راه‌ها در این زمینه، تولید محتواست، اما چه محتوایی؟ برای رتبه‌بندی خوب سایت در موتور‌های جستجوگر، تولید محتوای یونیک و سئو شده از اهمیت زیادی برخوردار است، اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که برای سایت فروشگاهی، تولید محتوا به چه صورت باید باشد؟

ممکن است فکر کنید همین که یک قالب جذاب برای سایت خود انتخاب کنید و به وارد نمودن محصولات خود در سایت بپردازید، در گوگل محبوب می‌شوید و می‌توانید بازدید زیادی از مشتریان خود بگیرید، اما این طرز تفکر اشتباه است، شما تنها با تولید محتوا و استفاده از کلمه کلیدی که با موضوع سایت هماهنگ باشد، می‌توانید رتبه خوبی از گوگل بگیرید.

Main Picture and Albume Picture
بارگذاری محصول در فروشگاه اینترنتی

تولید محتوا برای هر سایتی اعم از شرکتی، خبری، فروشگاهی و … باید اول از همه جذاب و خلاقانه باشد، اکنون اگر برای سایت فروشگاهی می‌خواهید محتوا تولید کنید، باید ذهن خواننده با خواندن آن مطلب، شروع به خیال‌پردازی کند. همچنین سعی کنید بخشی را در نظر بگیرید که بتوانید با کاربران تعامل داشته باشید، مثلا از قرار دادن بخش نقد و بررسی در سایت فروشگاهی خود غافل نشوید.

همچنین در تولید محتوا باید به بازاریابی تولید محتوا نیز دقت کنید، در واقع بازاریابی تولید محتوا برای ساخت فروشگاه اینترنتی بسیار اهمیت دارد، زیرا در زمینه توسعه کسب و کار و همچنین بدنبال جذب کاربر می‌باشد. یکی از اهداف بازاریابی محتوا هدایت کاربر به منظور ثبت سفارش و دریافت مشاوره برای خرید محصول است تا کاربر با اطلاعات مفید و ارزشمند، یک خرید رضایت بخش داشته باشد.

اگر شما در تولید محتوا، مبتدی هستید، پیشنهاد می‌کنیم، به سایت کالج تپسل مراجعه نمائید و با مطالعه سرفصل‌هایی مثل: بازاریابی محتوا چیست؟ بهبود سئو، چرا به بازاریابی محتوا نیاز دارید؟ و مواردی از این قبیل، در این زمینه نیز آگاهی لازم را بدست‌آورید.

تبلیغات بعد از ساخت فروشگاه اینترنتی 

همانطور که می‌دانید، از مهم‌ترین روش‌های دیده شدن کسب وکار آنلاین، تبلیغات است، یکی از مدرن‌ترین تبلیغات، تبلیغ اینترنتی است، بدلیل اینکه دارای تنوع زیادی است و به‌طور گسترده می‌توان در فضای مجازی کسب و کار آنلاین خود را تبلیغ کنید.

شما می‌توانید از طریق، سایت و شبکه‌های مجازی به تبلیغات گسترده خود بپردازید. اما باید در نظر بگیرید تبلیغ در شبکه‌های مجازی مثل: اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب، واتساپ و … باهم متفاوت می‌باشد، در شبکه‌های مجازی می‌توانید با ساخت ویدئو‌های کوتاه، به تبلیغ محصولات خود بپردازید، اما تبلیغ در وب‌سایت می‌تواند با متن، عکس، فیلم و … صورت بگیرد.  

Content marketing 13
نقش تبلیغات در فروش اینترنتی

ویژگی یک تبلیغ اثربخش چیست

  • تبلیغ باید نیاز مردم را در بر داشته باشد.
  • باید به گونه‌ای باشد که بتوانید به تبلیغی که می‌گویید، عمل کنید.
  • سعی کنید نوع تبلیغتان، متفاوت باشد.
  • تبلیغ باید به گونه‌ای باشد که مردم با خواندن و مشاهده آن قانع شوند.

ویژگی‌های کلی در مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی

به طور کلی، برای ساخت فروشگاه اینترنتی باید یک سری ویژگی‌های ضروری فروشگاه اینترنتی را رعایت کنید، تا سایتی قابل قبول و کاربرپسند داشته باشید و بتوانید درآمد خوبی از آن داشته باشید.

یک سایت فروشگاه اینترنتی خوب، دارای ویژگی‌های زیر است:

  1. امکان تعریف بی نهایت از کالا وجود داشته باشد.
  2. باید بخش نقد و بررسی هر محصول در سایت وجود داشته باشد.
  3. باید بتوانید کالا‌های فیزیکی و غیرفیزیکی را در سایت تعریف کنید.
  4. امکان تعریف یک کالا با چندین ویژگی بجای تعریف چند کالای یکسان با ویژگی متفاوت
  5. یک سایت فروشگاهی خوب، باید قابلیت چت آنلاین و همچنین پشتیبانی 24 ساعته داشته باشد.
  6. امکان قرار دادن ویژگی‌های کلیدی در کنار محصول وجود داشته باشد.
  7. قابلیت سرچ پیشرفته به همراه فیلتر محصولات و دسته‌بندی داشته باشد.
  8. حتما محصولات به همراه تصاویر واضح باشد.
  9. بخش پرفروش‌ترین و پربازدیدترین محصولات را داشته باشد. همچنین بخش فروش ویژه یا فروش شگفت‌انگیز را نیز دارا باشد.
  10. سیستم پرسش و پاسخ پیشرفته داشته باشد.
  11. برای هر محصول برچسب گذاشته شود.

و در پایان این نکته را در نظر داشته باشید که در ساخت فروشگاه اینترنتی و برای داشتن یک کسب و کار آنلاین موفق باید با کاربران صادق باشید، سعی کنید تبلیغتان اغراق‌آمیز نباشد و به گونه‌ای قانع‌کننده باشد. همچنین سایت فروشگاهی باید به گونه‌ای باشد که مشتری پس از انتخاب محصول، به منظور ثبت سفارش و دریافت مشاوره بتواند از چت آنلاین و یا پشتیبانی سایت استفاده نماید.

لیست ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی

لیست یکسری از امکانات که هر فروشگاه اینترنتی را به موفقیت میرساند و باعث میشود فروش فروشگاه اینترنتی افزایش یابد را در قالب یک فایل PDF تهیه نموده ایم تا در زمان ساخت سایت فروشگاهی بتوانید با در دست داشتن این فایل امکانات فروشگاه اینترنتی خود را مقایسه نمایید. این فایل باعث میشود تا در صورتیکه این ویژگی ها را فروشگاه اینترنتی شما نداشت بتوانید از برنامه نویس یا شرکت طراحی سایت خود این امکانات را درخواست نمایید تا به فروشگاه اینترنتی شما اضافه نماید.

سئو

یکی از موارد اساسی بعد از ساخت فروشگاه اینترنتی قطعا سئو فروشگاه اینترنتی میباشد. در دیگر مقالات در مورد اینکه سئو چیست؟ و سئو چه کاربردهایی دارد صحبت کرده ایم و باید گفت که سئو یکی از اقدامات فوق ضروری برای هر فروشگاه اینترنتی میباشد.

این مقاله هم جذابه:  مراحل طراحی سایت با 6 گام اولیه

در این بخش قصد داریم بگیم سئو را چطور انجام دهید تا بهتر بازخورد بگیرید! در بهترین حالت این است که شما سئو را روی کلمات لانگ تیل یا کلمات کلیدی طولانی انجام دهید. چون رقابت در کلمات کلیدی طولانی بسیار آسان تر از رقابت با کلمات کلیدی کوتاه است.

قبل از اینکه بریم سراغ این بحث بهتره به این مورد هم اشاره کنیم که ما یه مقاله آموزشی بسیار کامل در زمینه آموزش سئو هم براتون داخل سایت قرار دادیم که تو ساخت سایت فروشگاهی خیلی میتونه بهتون کمک کنه پیشنهاد میکنم این مقاله رو از دست ندیدو کامل مورد بررسی قرار بدید تا بتونید سئو فروشگاه اینترنتی خو را بسیار حرف ای مدیریت کنید.

کلمات کلیدی

کلمات کلیدی کوتاه مانند: خرید یخچال، خرید لپ تاپ و… میباشد که این رقابت در این کلمات بسیار سخت میباشد و یک فروشگاه اینترنتی تازه تاسیس نمیتواند در رقابت با این کلمات پیروز باشد.

کلمات کلیدی طولانی Long-tail keywords: خرید یخچال ساید بای ساید سفید، خرید لپ تاپ ایسوس مدل K556u رقابت در کلمات طولانی بسیار ساده تر است و رسیدن به نتایج اولیه گوگل خیلی سریعتر انجام میشود.

در صورتیکه قصد دارید از کلمات کلیدی حرفه ای برای عنوان مناسب تو مقالات و محصولات خود استفاده نمایید. میتوانید از بخش جستجو سایت برای پیدا کردن این مقاله بسیار کاربردی کمک بگیرید تا زودتر به این مقاله ارزشمند دست یابید. برای دریافت بازخورد عالی از کسب و کار آنلاین بهترین عنوانها را برای مقالات خود انتخاب کنید تا نرخ کلیک فروشگاه اینترنتی خود را افزایش دهید.

از طرفی وقتی دقیقا روی کلمه هدف خود که طولانی است فعالیت میکنیم قطعا فروش بیشتری نسبت به فعالیت در کلمات کلیدی طولانی داریم چون کاربران ما وقتی کالای مدنظرشان را بعد از بررسی ها پیدا کنند قطعا با کلمات کلیدی طولانی تر هم اقدام به جستجو میکنند و در صورتیکه فروشگاه اینترنتی ما در این کلمات جزو 3 نتیجه اول باشد کاربران زیادی را جذب خواهیم نمود و نرخ CTR کلمات لانگ تیل بسیار بیشتر خواهد بود.

ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس

ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس یکی از بهترین کارها برای مدیریت هزینه های شما میباشد. آیا میدانید هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی به صورت اختصاصی با زبان های برنامه نویسی PHP, Asp, react و… با CMS اختصاصی برای شما چقدر هزینه بر است؟ و حتی بعد از ساخت فروشگاه اینترنتی به صورت اختصاصی چه میزان هزینه برای توسعه آن نیاز است؟

با توجه به بررسی هایی که تیم آکادمی شادمان در جهت ساخت فروشگاه اینترنتی نموده است شما بعد از ساخت فروشگاه اینترنتی با CMS اختصاصی حداقل میبایست 120 میلیون هزینه کنید و بعد از راه اندازی فروشگاه اینترنتی کلی هزینه های جانبی را برای شما دربر خواهد داشت.

در صورتیکه اگر فروشگاه اینترنتی خود را با وردپرس راه اندازی کنید در مدیریت هزینه های خود و توسعه کسب و کار آنلاینتان بسیار راحت تر میتوانید هزینه ها را مدیریت نمایید. وردپرس در حال حاضر یکی از قویترین CMS ها برای ساخت فروشگاه اینترنتی در دنیا میباشد که بیش از 64 درصد وب سایت ها با وردپرس ساخته شده اند.

با وردپرس بیش از 20000 قالب در طرح های مختلف برای کسب و کارهای متنوع قالب طراحی شده است که در مارکت های فروش قالب این طرح ها در دسترس میباشند.

وردپرس در زمان شروع به فعالیت ابتدا مختص وبلاگ نویسان بود که با پیشرفت تکنولوژی و نیاز هرچه بیشتر مردم به کسب و کارهای آنلاین توسعه داده شد و از طرفی وردپرس چون اوپن سورس بود و توسعه دهندگان به سورس کد آن دسترسی داشتند میتوانستند به امکانات این پنل مدیریت نیازهای خود را بیفزایند.

وردپرس دارای توسعه دهندگان زیادی میباشد و هزینه توسعه فروشگاه اینترنتی نسبت به توسعه سیستم مدیریت محتواهای اختصاصی بسیار پایین تر میباشد و از نظر زمانی نیز راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس بسیار کوتاه تر است.

بعد از ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس سئو بسیار آسان تر نصبت به دیگر سی ام اس ها میباشد و با وجود افزونه های سئو در وردپرس بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بسیار آسان تر خواهد بود و با کمی تلاش و صبر به راحتی در کلمات کلیدی هدفتان میتوانید به نتایج بالای گوگل دست یابید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

برای سفارش خدمات طراحی سایت و سئو میتوانید از سراسر کشور در هر زمان با ما تماس بگیرید!

ساخت فروشگاه اینترنتی در سال 2022

ساخت فروشگاه اینترنتی در سال 2022 میلادی بدون شک یکی از مهمترین اقدامات برای هر کسب و کاری میباشد که اگر کسب کارهای سنتی به فکر راه اندازی سایت برای کسب و کار خود نباشند قطعا با مشکلات بزرگی مواجه میشوند.

ما بالاتر به مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی اشاره کردیم که بعد از گذراندن این مراحل شما وارد فاز جدیدی از کسب‌و‌کار میشوید که میبایست همیشه کسب و کار آنلاین خود را بروز نگه دارید تا از رقبای خود پیشی بگیرید. پروپوزال طراحی سایت

ایده های ساخت فروشگاه اینترنتی

در صورتیکه برای ساخت فروشگاه اینترنتی ایده‌ای ندارید میتوانید از بخش ایده های ساخت فروشگاه اینترنتی یکی از بهترین ایده‌هایی که قصد دارید در آن حوزه فعالیت کنید را انتخاب کنید و با توجه به جزییات و راهکارهایی که در مطالب این ایده‌ها ارائه شده است برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنید. برخی از این ایده‌ها:

سفارش ساخت فروشگاه اینترنتی

برای سفارش ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای توسط آکادمی شادمان با رعایت تمام نکات ضروری زمان ساخت فروشگاه اینترنتی میتوانید با ما تماس بگیرید تا با توجه به نیاز شما بهترین پیشنهادات را ارائه دهیم.

در زمان سفارش ساخت فروشگاه اینترنتی میبایست به یکسری نکات توجه نمایید تا بتوانید بازدهی بهتری را برای افزایش فروش و ارائه خدمات خود به صورت آنلاین کسب نمایید. به عنوان مثال فروشگاه اینترنتی که راه اندازی میکنید نباید موقت یا نیاز به پرداخت شارژ ماهانه و سالانه باشد! باید فروشگاه اینترنتی خود را به صورت دائمی ایجاد کنید تا در صورت افزایش قیمت‌ها شما نیاز به پرداخت هزینه اضافه نداشته باشید.

در زمان سفارش ساخت فروشگاه اینترنتی حتما به این مورد توجه نمایید که تمام اطلاعات دامنه و هاست نزد شما باشد و میبایست دامنه و هاست را به نام خود تهیه کنید.
هیچ شرکت طراحی سایتی خدمات سئو را رایگان انجام نمیدهد چون خدمات سئو شامل هزینه‌های زیادی میباشد و برای شرکت طراحی سایت اصلا مقرون به صرفه نیست که بخواهد این کار را برای شما انجام دهد.

5/5 - (15 امتیاز)
9 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدرضا مصطفوی

مقاله بسیار عالی بود و به نکات بسیار خوبی توجه شده
ممنون بابت ارائه مقاله ارزشمندتان

مجید

سلام نکات بسیار ارزشمندی رو در خصوص ساخت سایت فروشگاهی مطرح کردید واقعا مممنون‌خیلی برام کاربردی بودن?

هادی عظیمی

سلام درود بر شما میتونید در سایت ما انتشار رپورتاژ با قیمت مناسب انجام بدید
DA=11

hadi-azimi.ir

قیمت:
150.000t
سفارش بیشتر از 5 عدد، قیمت:
120.000t
سفارش بیشتر از 10 عدد، قیمت:
100.000t

قوانین :
حداکثر 1300 کلمه، 4 تصویر، 1 لینک منبع و 3 لینک فالو هدف شما
دامنه های مختلف برای هدف خود میتوانید استفاده کنید.
خرید هر 12 رپورتاژ 2 رپورتاژ هدیه دارد.
میتوانید برای تصاویر نیز لینک بسازید.
لینکسازی داخلی درون سایت ما در آگهی های شما برای ارتقا سطح آگهی و تقویت به رایگان انجام میشود.
امکان آپدیت و ارتقا سطح آگهی شما با پرداخت هزینه وجود دارد.

با سفارش 30 رپورتاژ اگهی یکجا محتوای تمام آگهی های شما توسط ما به رایگان تولید خواهد شد و در تاریخ های مورد نظر منتشر میشوند. مزیت: محتوا های همسو با سایت مبدا و مقصد منتشر میشود گپ سرچ گرفته می‌شود و تاثیر بیشتری را خواهید دید.

میتوانید برای هر یک رپورتاژ آگهی یک تاریخ مشخص برای انتشار مطرح کنید.

شماره تماس واتساپ:
09941951750

مجید

سلام
سایت خودتون فوق‌العاده است

متین

سلام وقت بخیر
من فروشگاه اینترنتیم رو ساختم ولی فروش ندارم چیکار کنم که فروشم بیشتر بشه؟
ممنون از وقتی که میزارید

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟

برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...