تکنیک‌های فوق‌العاده و تضمینی

افزایش فروش سایت

آموزش عملی

اهداف کارفرما اهداف ماست! (تضمین فروش نمیدیم ولی تمام تلاشمون رو میکنیم تا بفروشید)

برای افزایش فروش باید قدم جدید برداری، کار جدیدی انجام بدی، ایده جدیدت رو پیاده کنی، اون کاری که خیلی وقته میخوای انجامش بدی رو شروع کنی، تبلیغات بیشتری انجام بدی، زیرساخت کسب و کارت رو بهتر کنی، راه‌های ارتباطی با مشتریت رو بیشتر کنی و کلی کار دیگه که میتونیم با هم انجامش بدیم چون ما تجربه همه این کارها رو داشتیم میتونیم بهت کمک کنیم با ریسک کمتری انجمش بدی!

Finance business 5

سرمایه گذاری بدون ریسک

را تجربه کنید تا بتوانید در کسب و کارتان به نتایج فوق‌العاده برسید.

Finance business 1

بررسی رشد کلمات کلیدی

نمودار رشد وب سایت خود را بررسی و روی کلمات پر جستجو فعالیت کنید.

Finance business 5

افزایش ورودی = افزایش درآمد

هدف خود را بعد از آماده سازی محصولات رو افزایش ورودی بذارید!

Finance business 6

کانال بازاریابی دائمی

یکبار جزییات محصول خود را ثبت کنید و بعد در طول ۲۴ ساعت روز بفروشید.

فروش سال تجهیزات پپزشکی

تاثیر فروش آنلاین برای مدیر فروش ها، صاحبین کسب و کار

فروش تجهیزات پزشکی یکی از حوزه‌های پردرآمد برای علاقه مندان به این حوزه میباشد. و شما میتوانید با فروش اینترنتی تجهیزات پزشکی به درآمد قابل توجهی برسید.

افزایش فروش سایت با دریافت اطلاعات مشتریان

زمانیکه قصد دارید محصولی را به مشتری بفروشید با داشتن اطلاعات مشتریان خیلی راحت‌تر میتوانید این‌کار را انجام دهید، چون شما با توجه به اطلاعاتی که از مخاطبان خود جمع‌آوری کرده‌اید میتوانید محصول خود را شخصی سازی کنید و با توجه به نیاز مشتری محصول خود را ارائه دهید و با اینکار مخاطب شما بسیار بیشتر ترغیب به خرید محصول از شما میشود.

شما میتوانید بعد از دریافت اطلاعات مشتریان جزییات آن را بررسی کرده و برای مخاطبان خود محصول مورد نیازشان را آماده کنید.

با جمع‌آوری اطلاعات مشتریان شما میتوانید به فروش قابل توجه‌ای دست یابید. به عنوان مثال زمانیکه محصولی را در سایت خود قرار میدهید اما برای یک بازه زمانی آن محصول را ناموجود است میتوانید با دریافت شماره تماس مخاطب بعد از اینکه محصول موجود شد پیامک موجود شدن ارسال کنید. که از این ایده سایت‌هایی که در زمینه فروش آنلاین کتاب فعالیت میکنن به خوبی استفاده میکنند.

اطلاعات مشتریان جهت افزایش فروش سایت

افزایش فروش سایت با ارائه امتیاز به کاربران

شما جهت اینکه بتوانید از کاربران خود مشتریان وفاداری بسازید میتوانید با دادن امتیاز‌های خوب برای هر فعالیت کاربر در سایت از کاربران خود مشتریان وفادار و سفید برند بسازید. با یادگیری مهارت فروش آنلاین میتوانید برای هر نوع محصولی به صورت آنلاین بازاریابی کنید و فروش خود را بیشتر کنید. فروش میتواند ۹۰٪ دغدغه‌های شما را در هر موردی کاهش دهد.

این آموزش
برای چه کسانی
مناسـب اسـت؟

این آموزش
برای چه کسانی
مناسـب نیست؟

تکنیک‌های افزایش فروش وب سایت

بعد از شنیدن پیشنهاد طرف مقابل، 5 ثانیه مکث کنید

سکوت شما طرف دیگر را معذب می‌کند و حتی ممکن است که پیش از دریافت پاسخ، پیشنهاد را بهتر نیز کنند. اگر پیشنهادی بهتر بعد از ۵ ثانیه سکوت به دست آوردید، معرکه است. اگر نه، یا پیشنهاد را پذیرفته و یا دست به مقابله بزنید. در هر صورت، پاسخ دادن به شکلی فوری به ضرر شما خواهد بود. همتای مذاکره شما احساس پشیمانی خواهد کرد، انگار که ارزشی بیشتر از آنچه که باید برای توانایی‌های شما قائل شده است.

تکنیک های افزایش فروش سایت حرفه‌ای

تکنیک‌های مذاکره حرفه‌ای می‌تواند به افراد کمک کند تا روابط تجاری بهتری ایجاد کنند، به توافقات مهم دست یابند و به موفقیت طولانی‌مدت دست یابند. مثلا آمادگی مستلزم مطالعه طرف مقابل، علایق و اهداف آنها و یافتن اهرم ها یا جایگزین هایی است که می تواند مواضع مذاکره را تقویت کند. بعلاوه، تعیین اهداف و مقاصد واضح بخش مهمی از آمادگی است.

تکنیک‌های افزایش فروش وب سایت

سرفصل های دوره افزایش فروش سایت

svgexport 65

شروع مسیر آموزش افزایش فروش سایت

با خرید دوره‌ی آموزش افزایش فروش سایت از مزایای زیر برخورداری شوید.

توضیحات یادگیری افزایش فروش سایت

فروش آنلاین به فرآیند فروش محصولات یا خدمات از طریق اینترنت اشاره دارد. این شامل استفاده از کانال های دیجیتال، مانند وب سایت ها یا پلت فرم های رسانه های اجتماعی، برای نمایش، تبلیغ و فروش محصولات یا خدمات به مشتریان به صورت آنلاین است. مشتریان می توانند محصولات یا خدمات را مرور و انتخاب کنند، پرداخت های الکترونیکی را از طریق یک درگاه پرداخت آنلاین امن انجام دهند و خرید خود را از طریق گزینه های حمل و نقل یا تحویل دریافت کنند.

فروش آنلاین در سال های اخیر به سرعت رشد کرده است زیرا افراد بیشتری از تجارت الکترونیک و خرید تلفن همراه استقبال کرده اند. سایت های تجارت الکترونیک مانند آمازون، ای بی و علی بابا نمونه هایی از وب سایت هایی هستند که فروش آنلاین را ارائه می دهند. بسیاری از مشاغل سنتی آجر و ملات یک جزء فروش آنلاین را نیز به مدل کسب و کار خود اضافه کرده اند. با کمک فناوری، کسب و کارها می توانند یک تجربه خرید راحت را برای مشتریان در سراسر جهان فراهم کنند و پایگاه مشتریان خود را فراتر از مرزهای جغرافیایی گسترش دهند.

نحوه یادگیری افزایش فروش اینترنتی

در اینجا چند نکته برای شروع یادگیری در مورد افزایش فروش اینترنتی وجود دارد:

کتاب‌های فروش را بخوانید: منابع زیادی برای کمک به شما در یادگیری تکنیک‌های فروش و فرآیند فروش وجود دارد. برخی از کتاب‌های توصیه‌شده عبارتند از «فروش چالش‌بر» نوشته برنت آدامسون و متیو دیکسون یا «روان‌شناسی فروش» نوشته برایان تریسی.

شرکت در سمینارها: در سمینارها یا کارگاه های فروش شرکت کنید که در آن متخصصان فروش با تجربه دانش و مهارت های خود را به اشتراک می گذارند.

تماشای ویدیوها: ویدیوهای زیادی به صورت آنلاین در دسترس هستند که کارشناسان فروش در مورد بهترین شیوه ها و تکنیک ها بحث می کنند.

تمرین: ایفای نقش و تمرین با یک دوست یا همکار می تواند به توسعه استراتژی فروش موثر کمک کند.

تجارب موفق فروش را تجزیه و تحلیل کنید: در مورد معاملات فروش موفقی که تجربه کرده اید فکر کنید یا از همکاران در مورد موفقیت هایشان در فروش بپرسید. این می تواند به شما در شناسایی مشترکات و بهترین شیوه ها کمک کند.

مخاطبان خود را بشناسید: شناخت مخاطبان هدف و درک نیازهای آنها می تواند به شما کمک کند تا رویکرد فروش خود را برای برآورده کردن نیازهای آنها تنظیم کنید.

به روز بمانید: صنعت فروش دائما در حال پیشرفت است، بنابراین مهم است که از آخرین روندها و بهترین شیوه ها به روز بمانید. مطالعه نشریات صنعت یا شرکت در کنفرانس ها می تواند در این زمینه مفید باشد.

با رعایت این نکات، می توانید مهارت ها و تکنیک های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک حرفه ای موفق در فروش را بیاموزید.

فروشگاه اینترنتی باعث میشه که یک بار محصولت رو بهترین شکل معرفی کنی، تا از لحظه‌ای که کاربر وارد سایتت میشه بتونی بهونه‌های مشتری بد قلق رو مدیریت کنی و در نهایت بهش بفروشی. و این به درد زمان‌هایی میخوره که ما حس و حال معرفی کردن محصول رو نداریم چون همیشه سطح انرژیمون برای تمام افراد یکسان نیست و اونطور که باید نمیتونیم محصولمون رو برای مشتری پرزنت کنیم.

دوره جامع شوکا

آموزش افزایش فروش سایت

آنلاین

یک بار برای همیشه متخصص شو و این مهارت ضروری رو یاد بگیر

نوع برگزاری: به صورت فیلم و صوت – فعال سازی در اسپات پلیر
دوره به صورت آنلاین برگزار میشه و دیگه نیاز نیست که تو این ترافیک، اینور اونور بری.
در طول 3 ماه هر سوالی که درباره فروش آنلاین و پیاده سازی اون پیش بیاد، می تونید از بخش پشتیبانی بپرسید.

%61 تخفیف
12 میلیون
قیمت 7,900

از چه کسی یاد میگیری؟

حامد شادمان - آکادمی شادمان

چطور میتوانم به این دوره اعتماد کنم؟

  1. نگران هستید که شاید با دیدن و انجام فعالیت‌های لازم در این دوره تاثیر بسزایی روی فروش سایت‌تان نگذارد؟
  2. نگران این هستید که اگر مطالبش براتون کاربردی نبود و تاثیری روی فروش سایت نذاشت چیکار کنید؟
  3. برای شرکت در این دوره تردید دارید؟
  4. به نظر میاد تضمین بازگشت ما تمام این نگرانی‌هایتان را برطرف کند.😊
  5. حامد شادمان مدیر و موسس وب سایت آکادمی شادمان + مجله الماس زیبایی و…
  6. مشاور سئو و راه‌اندازی سایت فروشگاهی

ثبت درخواست مشاوره رایگان:

بذری که در خاک خوب کاشته شود، بارها و بارها محصول می‌دهد!
2 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهین مرتضوی

آیا امکان مشاهده دوره در لپ تاپ هم وجود داره؟ و اینکه دوره آیا بروزرسانی میشه؟

حامد شادمان - پشتیبان سایت
پاسخ به  مهین مرتضوی

بله شما میتوانید دوره را در موبایل، لپتاپ، کامپیوتر مشاهده کنید و به راحتی در تمام سیستم‌عامل‌ها قابل دسترس است. بله دوره بروزرسانی میشه و به صورت خودکار به پنل کاربری شما اضافه میشه