رازهای کلیدی افزایش فروش - آکادمی شادمان

8 راز کلیدی افزایش فروش بعد از ساخت فروشگاه اینترنتی

در این مقاله قصد داریم تا با یکسری از رازها کلیدی افزایش فروش بعد از ساخت سایت فروشگاهی آشنا شویم تا بعدا بتوانیم از این رازها در جهت افزایش فروش سایت خود به نحو احسن استفاده کنیم. در صورتیکه شما هم قصد دارید این رازهای کلیدی را بدانید این مقاله را از دست ندهید!

راه اندازی فروشگاه اینترنتی حرفه ای

در صورتیکه فروشگاه اینترنتی دارید یا در نظر دارید فروشگاه اینترنتی حرفه ای راه اندازی کنید بهتر است از یکسری رازهای فروش مطلع باشید تا با این نکات کلیدی افزایش فروش بتوانید فروش آنلاین خود را متحول کنید. رعایت این نکات برای شما درآمد نسبتا قابل توجهی ایجاد میکند! پیشنهاد میکنم در ادامه این مطلب همراه آکادمی شادمان باشید.

رازهای کلیدی افزایش فروش فروشگاه اینترنتی

رازهای کلیدی افزایش فروش یعنی چی؟ یعنی ما باید یکسری موارد اساسی را بعد از اینکه فروشگاه آنلاین خود ساختیم را مدنظر قرار دهیم که بتوانیم کاربران بیشتری را جذب کنیم و بعد از جذب آنها اقداماتی انجام دهیم تا اعتمادشان را نسبت به محصولات یا خدمات مان بیشتر کنیم.

زمانی که کاربر به ما و محصولات ما باتوجه به شرایطی که برایشان مهیا کردیم اعتماد کنند قطعا از ما خرید میکنند و این عمر باعث افزایش فروش ما میشود. هرچند در صورتیکه خیلی عالی بتوانیم محصولات خود را ارائه دهیم باعث میشود فروشگاه اینترنتی ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند.

معرفی محصول به صورت نیاز

شاید برای شما هم با این جمله مواجه شدید که مشتری وقتی خرید میکند که احساس نیاز پیدا کند! یکی مواردی که در فروش بسیار تاثیرگذار است این است که محصول خود را به صورت یک نیاز باید معرفی کنید تا زمانی که کاربر محصول شما را دید احساس نیاز به آن محصول را پیدا کند.

مثلا اگه محصول شما لباس میباشد باید طوری معرفی کنید که مثلا در چه زمانی میتوانید این محصول را تهیه کنید یا با چه لباس هایی میتوانید ست کنید که بهتر دیده شوید یا … در هر صورت باید دلیلی بدهید که کاربر را جذب کنید تا به محصول شما نیاز پیدا کند.

فراموش نکنید که این ایده در صورتی خیلی عالی جواب میدهد که محصول خوب را به خوبی انتخاب کرده باشید!

تبلیغات آنلاین مناسب جهت افزایش فروش

تبلیغات بعد از راه اندازی فروشگاه اینترنتی باید به گونه باشد که افرادی که به محصول شما نیاز دارند تبلیغات شما را ببینند تا بودجه ای که برای تبلیغات در نظر گرفته اید به هدر نرود. اما چطور تبلیغاتمان را به مشتریهایمان نشان دهیم؟ برای اینکار میتوانید از تبلیغات ریتارگتینگ استفاده کنید.

این مقاله هم جذابه:  تکنیک Cross-sell و Up-sell برای افزایش فروش سایت فروشگاهی

تبلیغات ریتارگتینگ با پیشنهادهای ویژه از مشتریان دعوت به خرید میکند. اما مشتریان را از کجا پیدا میکند؟ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وارد وب سایت خبری میشود که تبلیغاتش محصولاتی را به شما نشان میدهد که شما قبلا در صدد خرید آن محصول بوده اید یا به دنبال آن محصولات در گوگل جستجو میکرده اید، این نوع تبلیغات به صورت خودکار تشخیص میدهند که شما قبلا دنبال چه بوده اید و دقیقا مطالب مرتبط با آن را به شما نشان میدهند. اینکار نرخ تبدیل را تا 70% افزایش میدهد.

همچنین میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص تبلیغات ریتارگتینگ به وب سایت آکادمی شادمان، یکتانت، مدیااد و… مراجعه نمایید.

به مناسبت‌ها توجه کنید

مناسبت های سال یکی از کلیدی ترین روزها برای افزایش فروش فروشگاه های اینترنتی میباشد در این روزها اکثر کاربران منتظر تخفیف هستند و در مناسبت های سال بیشترین خرید آنلاین صورت میگیرد. از مناسبت ها برای ارائه تخفیف به مشتری های جدید و تخفیف ویژه برای بازگردانی مشتریان قدیمی استفاده کنید تا بتوانید در یک روز مناسبتی به اندازه کل سال فروش ایجاد کنید و مشتری جدید بگیرید.

در زمان ساخت فروشگاه اینترنتی میتوانید این قابلیت را روی سایت خود داشته باشید که در فلان روز به صورت خودکار تخفیف روی محصولات اعمال شود و بعد از مدتی تخفیف ها برداشته شود. اینکار باعث میشود تمام سیستم فروش کسب و کار آنلاین شما به صورت خودکار عمل کند و کسب شما را توسعه دهد.

زمان محدود!!

یکی از مواردی که باعث میشود کاربران ما به مشتری تبدیل شوند مشخص کردن زمان محدود برای فروش محصولات میباشد. اینکار باعث میشود کاربران ما در خرید خود عجله کنند و زودتر اقدام به نهایی کردن سفارش خود نمایند. برای اینکار زمانی که محصول خود را در فروشگاه اینترنتی قرار میدهید میتوانید با یکسری از افزونه های ووکامرس مشخص نمایید که کاربر زمان زیادی برای خرید این محصول را ندارد و بعد از اتمام تایمر فروش محصول به صورت خودکار از دسترس خارج میشود.

زمان محدود را میتوانید در مناسبت هایی مانند بلک فرایدی، شب یلدا، عید نوروز و… به بهترین شکل از آن استفاده کنید تا فروش فوق العاده ای را تجربه کنید. در صورتیکه به بهترین نحو انجام دهید در این مناسبت ها میتوانید به اندازه ی کل سال خود به فروش برسید.

این مقاله هم جذابه:  چک لیست اعتماد سازی برای افزایش فروش سایت فروشگاهی
زمان محدود برای افزایش فروش - آکادمی شادمان
افزایش فروش با قرار دادن زمان محدود در مناسبت ها

برنامه محتوایی تهیه کنید

برنامه محتوای یکی از کلیدی ترین نکات جهت افزایش فروش آنلاین میباشد که شما حتما باید این مورد را در برنامه کاری خود قرار دهید تا بتوانید به رشد کسب و کار خود و افزایش فروش ادامه دهید.

زمانیکه تولید محتوا به صورت مرتب انجام شود گوگل اهمیت خاصی به آن سایت میدهد و نسبت به سایر رقبا در کلمات کلیدی مرتبط در نتایج بالاتر نمایش میدهد. و این کار باعث میشود نرخ CTR بالاتر برود.

تولید محتوا برای سئو سایت بسیار تاثیر گذار است و در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری در مورد سئو کسب کنید میتوانید به مقاله آموزش سئو مراجعه نمایید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

برای سفارش خدمات طراحی سایت و سئو میتوانید از سراسر کشور در هر زمان با ما تماس بگیرید!

توجه به مشتری

یکی از نکات کلیدی افزایش فروش ارائه ارزش و توجه به مشتری های قبلی است! زمانیکه به مشتریان خود اهمیت میدهید و به آنها خدمات عالی بدهید و با صداقت رفتار کنید آنها دیگر حاضر نیستند از رقبای شما خرید کنند چون از سمت شما با ارزش شناخته شده اند.

توجه به مشتری باعث میشود کاربرانی که از یکبار خرید میکنند مجددا به وب سایت شما مراجعه کنند و از دیگر محصولات شما نیز خرید کنند و شما را نیز به دوستان خود معرفی کنند.

فروش به مشتری های قبلی بسیار ساده تر از فروش به کاربران جدیدتر است!

ارسال سریع

یکی از نقطه ضعف های فروشگاه های اینترنتی بزرگ مثل دیجی کالا، دیجی استایل، بانی مد و… این است که کاربران زمانیکه کالایی را به صورت آنلاین خریداری میکنند 4 الی 15 روز زمان میبرد تا بدست مشتری برسد و ما میتوانید با ارسال سریع کالا از این نقطعه ضعف این کسب و کارهای آنلاین به نفع خود استفاده کنیم و با رساندن سریع کالا به دست خریداران مشتریان بیشتری را جذب کنیم و از طرفی باعث افزایش فروش ما نیز میشود.

فعالیت مداوم

فعالیت در تمام مواردی که مربوط به توسعه فروشگاه اینترنتی، تولید محتوای آموزشی، بروزرسانی مقالات و … یکی از کلیدی ترین نکات در جهت افزایش فروش میباشد. در کل هرچقدر که در کسب و کار آنلاین فعال تر باشید بیشتر دیده میشوید و این فعالیت ها قطعا به نفع شماست.

5/5 - (5 امتیاز)
0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟

برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...