ساخت فروشگاه اینترنتی لوازم حیوانات خانگی - آکادمی شادمان

ساخت فروشگاه اینترنتی لوازم حیوانات خانگی یا پت شاپ آنلاین

یکی از کسب و کارهای روز دنیا که قطعا میتواند تاثیر بسزایی در درآمد شما داشته باشد ساخت فروشگاه اینترنتی برای فروش لوازم حیوانات خانگی هستش که کمک میکند تا افرادی که به دنبایل لوازم جانبی برای حیوانات خانگی خود هستند راحت تر بتوانند محصول مورد نظرشان رای پیدا کنند. رفتن به بازار و پیدا کردن فروشگاه های فیزیکی لوازم حیوانات خانگی بسیار سخت و طاقت فرسا است و در خیلی از استانها و شهرها نیزچنین فروشگاه‌های کاملی وجود ندارد! پس شما میتوانید با راه اندازی یک پت شاپ آنلاین به خیلی از افراد که به حیوانات خانگی علاقه دارند کمک کنید تا تجهیزات مورد نیاز خود را خیلی راحت تر پیدا کنند و خرید کنند.

طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم حیوانات خانگی

برای طراحی فروشگاه اینترنتی نیاز به یکسری از امکانات منحصر به فرد دارید تا زمانیکه مخاطبان شما وارد سایتتان شدن راحت بتوانند محصول مورد نظرشان را پیدا کنند. مثلا میتوانید از فیلترها و ویژگی‌ها که در ووکامرس وجود دارد به راحتی یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای راه اندازی کنید. همچنین میبایست امکان دسته بندی محصولات، ثبت سفارش با شماره موبایل، اضافه کردن محصول به صورت نامحدود، ارسال پیامک بعد از ثبت سفارش، طرحی سایت مناسب با مخاطبان هدف و … که به صورت کامل در بخش ویژگی های ضروری فروشگاه اینترنتی به طور کامل مطرح کرده‌ایم استفاده کنید.

برای طراحی فروشگاه اینترنتی برای پت شاپ دیگه نیاز نیست طراحی بلد باشید و راه خیلی سختی رو برید فقط کافیه به وردپرس مسلط باشید و بتونید با وردپرس که یک سیستم سایت ساز حرفه‌ای هستش به راحتی یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید. بعد روی سئو فروشگاه اینترنتی کار کنید تا افرادی که از طریق گوگل به دنبال محصولات شما هستند بتونن وب سایت شما رو تو صفحه اول و جزو نتایج اولیه گوگل ببینن و وارد سایتتون بشن.

اون وقته که دیگه یک قدم بیشتر برای فروش محصول به اون مخاطب ها دارید که میشه معرفی درست محصول به مخاطب که اینم کار خاصی نداره فقط باید یکسری قوانین رو رعایت کنید تا مشتری به شما اعتماد کنه و از سایت شما خرید کنه و همه این موارد رو قبلا در مقالات سایت گفتیم اما برای اینکه یکسری اطلاعات بیشتر دستگیرتون بشه در ادامه میخواهیم به مهمترین مطالبش بپردازیم.

ساخت فروشگاه اینترنتی لوازم حیوانات خانگی - آکادمی شادمان
پت شاپ آنلاین یا فیزیکی

راه اندازی پت شاپ آنلاین

برای موفقیت در پت شاپ آنلاین شما میبایست معرفی محصولات خود را به نحو عالی ارائه دهید تا بتوانید نظر مخاطبان خود را جلب کنید تا به صورت آنلاین از پشت شاپ شما خرید کنند. برای اینکار میتوانید مانند ویدیویی که در ادامه برای شما قرار خواهیم داد به معرفی محصولات خود بپردازید.

این مقاله هم جذابه:  ساخت فروشگاه اینترنتی فروش دوره آموزشی

شما میتوانید با قرار دادن این نوع ویدیو‌ها از ارائه کامل محصولات خود فروش پت شاپ خود را به شکل قابل توجه‌ای افزایش دهید. همچنین برای جذب ورودی های بیشتر نیز از ویدیوها استفاده کنید. که اینکار باعث افزایش رتبه های سایت شما در زمینه فروش محصولات حیوانات خانگی میشود.

برای موفقیت بعد از راه اندازی پت شاپ آنلاین باید تمرکز خود را روی افزایش فروش فروشگاه اینترنتی خود نمایید و برای اینکار ما به شما پیشنهاد میکنیم حتی روی سئو پت شاپ آنلاین خود فعالیت کنید تا بتوانید ورودی های بیشتر را کسب کنید.

راه اندازی فروشگاه آنلاین لوازم حیوانات خانگی

برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی میتونید طبق مراحل زیر که در ادامه بهتون میگم پیش برید تا در ادامه بتونید به راحتی فروش سایتتون رو بیشتر کنید:

  • انتخاب نام دامنه: در زمان انتخاب نام دامنه سعی کنید از – و اسم‌های طولانی و اسم‌های تکراری و… استفاده نکنید تا راحت بشه بخاطر سپرد.
  • انتخاب طرح قالب سایت وردپرس: برای انتخاب طرح قالب سایت میتونید از سایت های خرید قالب سایت کمک بگیرید و فقط کافیه همین عبارت رو تو گوگل هم به صورت فارسی و هم انگلیسی سرچ کنید.
  • خرید هاست: برای خرید هاست یا فضای میزبانی بهتره از هاست اختصاصی وردپرس استفاده کنید که روی افزایش سرعت سایت تون تاثیر گذاره
  • نصب قالب در هاست: قالب که خریدید رو روی دامنه خودتون نصب کنید. اگه بلد نیستید چطوری قالب رو نصب کنید میتوانید از آموزش رایگان وردپرس که براتون تهیه کردیم استفاده کنید.
  • حالا باید محصولات خودتون رو جایگزین اطلاعات دموی قالب کنید تا محصولات شما رو نشون بده برای اینکه بتونید محصولاتتون رو اضافه و ویرایش کنید لازم ووکامرس رو بلد باشید که اگه به آموزش ووکامرس هم نیاز داشتید میتونید رایگان اینجا آموزش ببینید.

ساخت پت شاپ آنلاین

ساخت پت شاپ آنلاین قطعا یکی از استارت‌آپ‌هایی هستش که خیلی خوب جواب میده و اگه واقعا علاقه دارید به حیوانات خانگی میتونید با فروش لوازم حیوانات خانگی به درآمد فوق‌العاده‌ای برسید و از طریق اینستاگرام نیز میتونید برای خودتون بازاریابی کنید. در حال حاضر فروشگاه‌ی اینترنتی بسیار کمی هستند که در این حوزه فعالیت میکنند و شما با راه اندازی یک فروشگاه اینترنت حرفه ای به راحتی میتوانید در کلمات کلیدی هدفمند در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و فروش بالایی را تجربه کنید.

این مقاله هم جذابه:  ساخت فروشگاه اینترنتی فروش لوازم ورزشی

با گذشت زمان مردم اکثر خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام میدهند و قطعا یکی از خریدهایی که میتواند به صورت آنلاین انجام شود خرید ملزومات برای حیوانات خانگی است. راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی ساده تر از چیزی است که فکرش را میکنید و شما میتوانید با مشاوره‌های مختلف قطعا در هر کسب و کاری موفق شوید.

محصولاتی که میتوانید در فروشگاه اینترنتی لوازم حیوانات خانگی خود به فروش برسانید شامل مواردی مانند: غذا، لوازم حمام، لباس و فشن، محصولات آرایشی، محصولات پوستی، شانه، قیچی و ناخن‌گیر و… میباشد که اگر حتی این محصولات را ندارید میتوانید با یک تامین کننده در خصوص تامین این کالاها صحبت کنید و به توافق برسید تا محصولات شما را تامین کنند و بعد از ساخت پت شاپ آنلاینتان بتوانید محصولات را به موقع به دست خریداران برسانید.

ساخت پت شاپ آنلاین - آکادمی شادمان
طراحی پت شاپ آنلاین

افزایش فروش سایت فروشگاهی لوازم حیوانات خانگی

برای بازاریابی و افزایش فروش سایت فروشگاهی خود میتوانید با تولید محتوای مرتب و زمانبندی شده و ارائه اطلاعات ارزشمند از محصولات خود اعتماد مخاطبانتان را جلب کنید و بعد از تولید محتوا در سایتتان میتوانید روی سئو سایت فروشگاه خود کار کنید تا بتوانید در لینک یک گوگل در کلمات کلیدی هدف قرار بگیرید تا زمانیکه کاربری محصولی از محصولات لوازم حیوانات خانگی را در موتورهای جستجو سرچ کرد بتواند وارد وب سایتتان شود و خرید خود را ثبت کند.

همچنین در صورتیکه قصد دارید خیلی زود به درآمد برسید بعد از ساخت فروشگاه اینترنتی حیوانات خانگی میتوانید از تبلیغات گوگل نیز استفاده کنید تا در رتبه های اول گوگل قرار بگیرید. چون عملیات سئوسایت کمی زمانبر است میبایست کمی صبر داشته باشید تا بتوانید بعد از ساخت سایت فروشگاهی خود به درآمد برسید. فراموش نکنید که پت شاپ آنلاین در حال حاضرهنوز رقبای زیادی ندارد و شما میتوانید هرچه سریعتر برای کسب و کار خود یک سایت فروشگاه‌ای حرفه‌ای راه اندازی کنید.

برای ساخت فروشگاه اینترنتی پت شاپ آنلاین برای فروش لوازم حیوانات خانگی میتوانید با آکادمی شادمان به صورت رایگان مشاوره بگیرید و توضیحات بیشتری را برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود کسب کنید.

خرید از پت شاپ اینترنتی بهتر است یا حضوری؟

حالا به نظر شما خرید از پت شاپ آنلاین بهتر است یا حضوری؟ و کدام یک آسان‌تر است؟

5/5 - (5 امتیاز)
0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟

برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...