فروش محصولات گران - آکادمی شادمان

فروش محصولات گران بعد از ساخت سایت فروشگاهی

بعد از ساخت فروشگاه اینترنتی در سال 2022 ما باید یکسری قوانین را در صفحه معرفی محصول رعایت کنیم تا کاربر ترغیب به خرید کالا گردد. چون اکثر کسب و کارها آنلاین شده اند و خدمات و فروش محصولات به صورت آنلاین انجام میشود رقابت در فروش آنلاین بسیار دشوارتر خواهد بود.

فروش محصولات گران به صورت آنلاین ممکن است؟

آیا شما هم فکر میکنید محصولاتی مانند یخچال، تلوزیون، لباسشویی و دیگر محصولاتی که دارای قیمت بالایی هستند را نمیتوان به صورت آنلاین فروخت؟ بهتر است همین ابتدا بگوییم که بعد از بررسی این مقاله دیگر به این که نمیتوان فروخت فکر هم نخواهید کرد. چون قصد داریم مواردی را در این مقاله ذکر کنیم که با اعمال این موارد در صفحه معرفی محصول در فروشگاه اینترنتی متوجه فروش بیش ازحد این نوع محصولات دست یابید.

جهت اینکه اینگونه محصولات را بتوانید در فروشگاه اینترنتی خود بفروش برسانید در ابتدا میبایست اعتماد کاربران را کسب کنید. خوب بریم ببینیم چه نکاتی رو باید رعایت کنیم تا این نوع محصولات را از بخرند! قاعدتا در صورتیکه مانند دیگر فروشگاه های اینترنتی عمل کنید نمیتوانید با آنها وارد رقابت شوید و پیشی بگیرید بنابراین میبایست بسیار بهتر از آنها عمل کنید.

نحوه فروش محصولات گران بعد از ساخت سایت فروشگاهی

برای فروش کالاهای گران بعد از ساخت سایت فروشگاهی نیاز است یکسری قوانین را در صفحه معرفی محصول رعایت کنیم تا کاربر ترغیب به خرید کالا گردد. فروش محصولات گران از طریق اینترنت کمی با فروش کالاهای ارزان متفاوت تر است و ما میبایست معرفی محصول را خیلی کامل تر و حرفه ای تر در صفحه مشخصات محصول قرار دهیم که در ادامه این مقاله به جزئیات کامل معرفی این محصولات خواهیم پرداخت.

جمع آوری اطلاعات کاملی از محصول

جهت اینکه ما بتوانیم محصول خود را به کاربرانمان معرفی کنیم بدون شک باید به تمام جزپیات محصول خود آگاه باشیم تا بتوانیم به نحو عالی محصول خود را معرفی کنیم. مثلا باید حداقل این موارد را از محصول خود بدانیم: اینکه محصول ما چطور تولید میشود، از چه چیزهایی ساخته میشود، توسط کدام کمپانی تولید میشود، نقاط قوت محصول ما چه مواردی هستند، نقاط ضعف محصول چیست و دیگر موارد که به صورت کامل بستگی به نوع محصول دارد و شما بهتر از من از آن مطلع هستید.

این موارد شاید از نظر شما جزئی باشند ولی در معرفی و ارائه یک محصول الزامی هستند. چون کاربر به هر حال داره پول میده تا اون محصول رو زما بخره و تو فروش کسی موفق که اطلاعات کاملی از محصولش داشته باشه و بتونه تمام جزییاتش رو ارائه بده!

فروش محصولات گران - آکادمی شادمان
فروش تجهیزات پزشکی به صورت آنلاین

قرار دادن عکس با کیفیت از تمام زوایای محصول

کاربران قبل از اینکه تصمیم به خرید محصول بگیرند قطعا عکس‌های محصول را مشاهده میکنند و حالا اگر ما یک عکس بی‌کیفیت برای محصول خود قرار دهیم قطعا در کاربران ما انگیزه‌ای برای خرید ایجاد نمیشود و ممکن است حتی سریعا” بدون آنکه صفحه را به سمت پایین ببرند که توضیحات محصول را بخوانند صفحه محصول ما را ببندند و به سراغ سایت بعدی بروند.

این مقاله هم جذابه:  آموزش تغییر کلمات ووکامرس✅ به صورت تصویری?

بنابراین میبایست عکس هایی با کیفیت بالا از محصولات خود در صفحه مشخصات محصول در فروشگاه اینترنتی خود قرار دهیم تا کامل گویای کیفیت محصول ما باشد. این مورد یکی از کلیدی‌ترین موارد در فروش محصولات گران میباشد!

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

برای سفارش خدمات طراحی سایت و سئو میتوانید از سراسر کشور در هر زمان با ما تماس بگیرید!

ثبت مشخصات و ویژگی های محصول

در زمان ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس بخشی با عنوان ویژگی‌های محصول در اختیار مدیران فروشگاه‌های اینترنتی قرار داده شده است تا مدیران سایت بتوانند به صورت تک به تک تمام مشخصات محصول را ثبت نمایند.

خیلی از فروشگاه های اینترنتی که با وردپرس ساخته میشوند این بخش را خالی رها میکنند، بدون آنکه از این موضوع آگاه باشند که کاربر در ازای خرید محصولات گران دارند پول زیاد پرداخت میکنند بنابراین این حق را دارند که بدانند محصولی که دارند این مقدار پول را پرداخت میکنند چه ویژگی هایی دارد، اینکه ما با خود این تصور را داشته باشیم که کاربر میداند که چه محصولی را دارد میخرد کاملا اشتباه است!

در زمان ثبت محصول جدید در فروشگاه اینترنتی خود ما باید تمام ویژگی که از محصول خود میدانیم را به کاربرانمان منتقل کنیم. آن کاربری که از وب سایت ما دارد خریدی انجام میدهد درست است به سایت های دیگر هم سر زده است و با برخی از ویژگی های محصول ما آگاه است، ولی شاید ویژگی هایی که ما میدانیم را در آن سایت ها نیافته و در سایت ما با این ویژگی ها نیز آشنا میشود و با خود این تصور را دارد که چه جالب اون یکی سایت ها این ویژگی‌ها رو ننوشته بودن یا شاید محصولی که آنها میفروشند این ویژگی ها را ندارد!

بنابراین بهتر است تمام ویژگی هایی که ما از محصول خود میدانیم را در صفحه محصول بخش ویژگی ها ذکر کنیم و به کاربران خود توضیح بدهیم که این ویژگی ها چه هستند.

تکمیل بخش توضیحات محصول به صورت کامل

آخ آخ این بخش یکی از مهمترین بخش ها برای فروش کالاهای گران بعد از ساخت سایت فروشگاه میباشد! خیلی از شرکت ها و فروشنده از این موضوع مطلع نیستند که توضیحات محصول چقدر میتواند در فروش محصولات تاثیر گذار است.

اکثر این افراد با خود این تصور را دارند که با نوشتن 5 الی 10 خط توضیح محصول میتوان کالاهای گران را هم اینگونه در فروشگاه اینترنتی خود بفروش برسانند. درست است که خیلی از کاربران حوصله خواندن این توضیحات کامل و طولانی را ندارند و خود منم این واقعا این توضیحات طولانی رو نمیخونم ولی دارم میبینیم که اون فروشنده برای نوشتن این توضیحات چقدر وقت صرف کرده و با نوشتن 50 خط الی به بالا نوشته که این تصور را در دید کاربر ایجاد میکند که به تمام ویژگی های محصول خود اجهاف دارد و نیومده که که فقط یه چیزی به من بفروشه بره!

این مقاله هم جذابه:  انتقال توضیحات دسته بندی محصولات به پایین صفحه در وردپرس?

و این باعق میشود که من کمی بیشتر نسبت به رقبای او اعتماد کنم! حالا بریم جلوتر یکسری موارد را قصد داریم اضافه کنیم که باعث میشود تا ما 100% در فروش محصولات گران موفق باشیم.

ویدیو معرفی محصول توسط خودتان

ویدیو معرفی محصول یکی از اعتماد‌ساز ترین موارد در فروش محصولات میباشد! شما زمانیکه به تمام ویژگی های محصول خود اجهاف داشته باشید قطعا قادر به ساخت یک ویدیو کامل از معرفی محصول خواهید بود و میتوانید با اینکار تمام جزییات محصول خود را به تصویر بکشید و به خریدار نشان دهید که محصول شما چقدر نسبت به فروشگاه اینترنتی رقبا بهتر است.

تا اینجای کار کاربر نسبت به شما از رقبایتان بیشتر اعتماد کرده است اما همچنان تصمیم به خرید نگرفته است و در خرید خود مردد است برای اینکه این مورد را نیز برطرف کنید لازم یکسری نکات دیگر را هم فراهم کنید تا کاربر شما به مشتری تبدیل شود.

کاتالوگ محصول

یکی از ویژگی هایی که حتی بزرگترین وبسایت های معروف هم ندارن همین کاتالوگ محصول میباشد. این مورد است که فروشگاه اینترنتی شما رو نسبت به رقبا متمایزتر میکند. در صورتیکه قصد دارید در کنار بزرگترین برندهای حال حاضر در فروش آنلاین قرار بگیرید ارائه خدماتی میباشد که آنها ندارند و شما این امکان را در فروشگاه اینترنتی خود لحاظ کرده اید.

شاید با خود این تصور را بکنید که هزینه ساخت یک کاتالوگ زیاد است و برای ما مقرون به صرفه نیست! در صورتیکه اگر یک محصول 10 میلیونی را به صورت آنلاین دارید میفروشید قطعا جا برای هزینه کردن 200 الی 600 هزارتومان را دارد و شما با این هزینه در اصل یک سرمایه گذاری فوق العاده برای محصولات خود انجام داده اید. اینکار نه تنها باعث فروش بیشتر محصول شما میشود بلکه محصول شما را با ارزش تر نیز میکند.

یکی از قوانین سئو در گوگل این است که محصول خود را به صورت کامل معرفی کنید و تمام جزئیات آن را ارائه دهید! قرار دادن فایل PDF کاتالوگ در رشد سئو صفحه محصول شما بسیار تاثیر گذار است. و با این کار برای کاربران خود نیز بیشتر ارزش قائل شده اید.

طراحی کاتالوگ محصول - آکادمی شادمان
ارائه کاتالوگ برای فروش محصولات گران بسیار تاثیر گذار است.
5/5 - (1 امتیاز)
0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟

برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...