تغییر قدرت رمز عبور در زمان ثبت نام - آکادمی شادمان

تغییر قدرت رمز عبور در زمان ثبت نام فروشگاه اینترنتی ووکامرسی

به صورت پیشفرض ووکامرس مجهز به تشخیص قدرت رمز عبور میباشد که این مورد برای خیلی از کاربران بسیار رنج‌آور است. شما هم اگر فروشگاه اینترنتی خود را با ووکامرس راه اندازی کرده باشید این ویژگی به صورت پیشفرض در سایت فروشگاهی شما فعال است و شما میبایست حساسیت بررسی قدرت رمز عبور را کاهش دهید تا کاربران شما بتوانند به راحتی در فروشگاه اینترنتی شما ثبت نام کنند.

نحوه غیرفعال کردن قدرت رمز عبور

برای غیرفعال کردن قدرت رمزعبور کافیست تکیه کدی که در ادامه قرار میدهیم را در فایل functions.php قالب خود قرار دهید تا عملیات بررسی قدرت رمز عبور را زمان ثبت نام کاربران در فروشگاه اینترنتی ووکامرسی غیرفعال کنید.

function hs_wc_remove_password_strength() {
if ( wp_script_is( 'wc-password-strength-meter', 'enqueued' ) ) {
    wp_dequeue_script( 'wc-password-strength-meter' );
  }
} 
add_action( 'wp_print_scripts', 'hs_wc_remove_password_strength', 100 );

تغییر حساسیت رمز عبور ووکامرس

add_filter( 'woocommerce_min_password_strength', 'hs_change_password_strength' );
function hs_change_password_strength( $strength ) {
         return 2;
}

شما میتوانید با تغییر return 2 به عددهای 1 تا 4 حساسیت رمز عبور را کم و زیاد کنید!

عدد 1 کمترین حساسیت و عدد 4 بیشترین حساسیت را دارد به عنوان مثال اگر عدد 4 قرار دهید کاربر زمان ثبت نام در فروشگاه اینترنتی شما میبایست برای رمز عبور خود از علائم #$!^#&$*HDK12340192_+= استفاده کند اما اگر عدد 1 قرار دهید نیاز به استفاده از این علامت ها در رمز عبور نیست.

پلاگین های عضویت با شماره موبایل - آکادمی شادمان
تایید شماره موبایل برای ثبت نام

همچنین میتوانید برای افزایش راحتی کاربران و بهبود رابط کاربری سایتتان از پلاگین های عضویت با شماره موبایل استفاده کنید تا کاربرانتان راحت تر در سایت شما عضو شوند و نیاز به بخاطر سپردن رمزعبور نداشته باشند.

حذف بررسی قدرت پسورد ووکامرس

برای حذف بررسی قدرت پسورد ووکامرس کافیست تکیه کدی که بالاتر قراردادیم را در فایل مربوطه قرار دهید تا بتوانید آسایش کاربران را زمان ثبت نام در سایت محیا کنید. اصولا بعد از ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس این مشکل وجود دارد و شما باید این بخش را برای فروشگاه اینترنتی خود شخصی سازی کنید.

این مقاله هم جذابه:  5 عدد از بهترین افزونه‌های صدور فاکتور برای وردپرس

آموزش غیر فعال کردن سنجش قدرت رمز عبور

غیرفعال کردن سنجش قدرت رمز عبور باعث میشود کاربران شما راحت تر در سایت شما ثبت نام کنند و رمزعبور خود را به خاطر بسپارند. خیلی از وب سایت‌های فروشگاهی ثبت نام با شماره موبایل را دارند اما دوست ندارند هر دفعه که خواستند وارد سایت شما شوند با شماره موبایل اینکار را انجام دهند بنابراین این ویژگی غیرفعال کردن سنجش قدرت رمز عبور را در سایت فروشگاهی خود در نظر بگیرید تا بتوانید تجربه کاربری بهتری را برای کاربرانتان ایجاد کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟

برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...