ویژگی های ضروری فروشگاه اینترنتی

ویژگی های ضروری فروشگاه اینترنتی پردرآمد + 20 ?

ویژگی های ضروری فروشگاه اینترنتی که قصد داریم در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم. در ابتدا به 5 ویژگی ضروری که در زمان ساخت سایت فروشگاهی میبایست داشته باشد رو به شما معرفی کنیم یعنی اگه فروشگاه آنلاینی دارید که این 5 ویژگی را ندارد قطعا فروشگاه آنلاین شما کامل نیست و تمام نیازهای کاربران را مرتفع نمیکند. در ادامه نیز این موارد به صورت پله ای جهت افزایش فروش سایت شما معرفی میگردد تا با ایجاد این امکانات در فروشگاه اینترنتی خود فروش خود را به صورت چشمگیری افزایش دهید.

ویژگی های ضروری فروشگاه اینترنتی شامل موارد زیر میباشند:

ورود و عضویت با موبایل

یکی از ویژگی های ضروری در زمان ساخت فروشگاه اینترنتی افزودن قابلیت ورود و ثبت نام با موبایل میباشد. خیلی از کاربران ایمیل ندارند یا از ایمیل خود کمتر استفاده میکنند و در صورتیکه شما این الزام را داشته باشید که فقط برای خرید باید از ایمیل استفاده کنند ممکن است فروش خود را از دست بدهید، بنابراین بهتر است راه های دیگری را برای عضویت کاربران در سایت و ثبت سفارش خود در نظر بگیرید.

یکی از بهترین روش ها افزودن قابلیت ثبت نام با استفاده از کد یکبار مصرف است که کاربر شماره موبایل خود را وارد میکند و شما یک کد 4 رقمی برای تایید شماره موبایل برایشان ارسال خواهید نمود و بعد از تایید کاربر به راحتی میتواند ادامه روند خرید از سایت خود را در پیش بگیرد.

ویژگی های ضروری فروشگاه اینترنتی
لیست ضروری ترین ویژگی های فروشگاه اینترنتی

صدور فاکتور

هر فروشگاه اینترنتی میبایست امکان صدور فاکتور فروش را داشته باشد تا کاربران بتوانند به آن فروشگاه بیشتر اعتماد کنند و فاکتور خرید را بتوانند در مکان های مورد نیاز استفاده کنند.

فاکتور فروش برای همه فروشگاه ها الزامی است و به شما میتواند بازخورد بی نظیری ارائه دهید. در زمان صدور فاکتور میبایست لوگوی خود و اسم برندتان را نیز قرار دهید تا بتوانید از این طریق نیز بازاریابی انجام دهید.

با افزونه رایگان صدور فاکتور میتوانید یک فاکتور کاملا حرفه ای برای فروشگاه اینترنتی ووکامرسی خود ایجاد کنید، در این افزونه امکاناتی مانند انتخاب رنگ اختصاصی زمینه فاکتور، قرار دادن لوگو، قرار دادن امضا، کدملی، ارائه پیش فاکتور، اطلاعات تماس گیرنده و… را به صورت کامل قبت نمایید.

برای دریافت این افزونه میتوانید به صفحه افزونه صدور فاکتور وردپرس مراجعه نمایید و برای سایت خود فعال کنید.

ویژگی ضروری فروشگاه اینترنتی
ویژگی صدور فاکتور فروش کالا با پشتیبانی از زبان فارسی

ارسال پیامک بعد از ثبت سفارش

ارسال پیامک بعد از ثبت سفارش یکی از ویژگی های ضروری و فوق العاده هر فروشگاه اینترنتی میباشد. ارسال پیامک باعث دلگرمی مشتری میشود، و مشتری از خرید خود و ثبت سفارش اطمینان خاطر کسب مینماید.

در صورتیکه از سیستم ارسال اسمس یا پیامک در فروشگاه آنلاین خود استفاده نکنید میبایست جهت اینکه مشتری در روند ثبت سفارش قرار بگیرد از تماس تلفنی استفاده کنید و یا مشتری با شما تماس میگیرد که آیا ثبت سفارش من موفقیت آمیز بوده یا نه؟

که اینکار در حال حاضر از رده خارج شده است و شما با قرار دادن امکان ارسال پیامک در فروشگاه اینترنتی خود به مشتری به صورت اتوماتیک اطلاع میدهید که سفارش شما را ما دریافت کردیم و به زودی برای شما ارسال خواهیم کرد.

با اینکار مشتری نیازی به تماس با شما نمیبیند و این تصور را دارد که سفارشش را دریافت کرده اید و به زودی برایش ارسال خواهید نمود و از طرفی هم خیالش راحت تر میشود و راحت تر میتواند برای خریدهای بعدی اطمینان کند.

برای فعال سازی امکان ارسال پیامک بعد از ثبت سفارش در ووکامرس میتوانید از افزونه پیامک ووکامرس استفاده کنید.

مهم ترین ویژگی های ضروری فروشگاه اینترنتی طراحی ریسپانسیو یا واکنشگرا

طراحی ریسپانسیو یا واکنشگرا را در این مقاله به صورت کامل توضیح داده ایم که چه تاثیراتی در ارتباط کاربر با سایت شما یا فروش آنلاین شما دارد، طراحی ریسپانیسو یعنی فروشگاه آنلاین شما در تمام دستگاه های که با اینترنت کار میکنند و مرورگر دارند بهینه شده باشد به اصطلاح موبایل فرندلی باشد.

در حال حاضر اکثر کاربران با موبایل وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین را بررسی میکنند و در صورتیکه نیاز باشد خرید خود را هم از طریق موبایل انجام میدهند، بنابراین فروشگاه اینترنتی یا وب سایت شما باید برای موبایل هم طراحی و ساخته شده باشد تا تمام بخش های سایت به خوبی نمایش داده شود و کاربر به راحتی بتواند خرید خود را نیز ثبت کند.

یکی دیگه از ویژگی های ضروری فروشگاه اینترنتی بخشی برای مقالات سایت

بخش مقالات برای هر نوع وب سایتی که قرار است در نتایج جستجو یا نتایج گوگل دیده شود ضروری است! یک فروشگاه آنلاین به صورت مرتب نمیتواند بروزرسانی شود و محصول اضافه کند یا توضیحات محصول خود را بروزرسانی کند ولی از طرفی گوگل به وب سایت هایی اهمیت میدهد که مدام در حال بروزرسانی و تولید محتوا هستند و این وب سایت ها هستند که در نتایج اولیه گوگل قرار میگیرند بنابر این ما باید بخشی برای مقالات سایت خود در نظر بگیریم تا بتوانیم به صورت مرتب تولید محتوا انجام دهیم.

به عنوان مثال ما در حوزه فروش پوشاک زنانه فعالیت میکنیم و 5 قلم محصول بیشتر هم نداریم و این محصولات را با تمام جزئیات و توضیحات در فروشگاه اینترنتی خود قرار داده ایم، ولی هنوز به صفحه اول گوگل یا نتایج بالای گوگل نرسیده ایم! چه کاری باید انجام دهیم تا گوگل وب سایت ما را بالاتر از رقبا یا هم صنفان ما نمایش دهد؟

برای اینکه در این حوزه ما بتوانیم موفق باشیم و فروش بالا را تجربه کنیم باید در نتایج اول گوگل قرار بگیریم تا تعداد بازدید سایت ما بیشتر شود و وقتی تعداد بازدید بیشتر شود درصد فروش آنلاین ما بیشتر خواهد شد.

این مقالات به صورت مرتب ویژگی های ضروری فروشگاه اینترنتی را برای شما در نظر میگیرد منتظر ویژگی های جدید برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود باشید.

دریافت نماد اعتماد الکترونیکی

یکی دیگر از ویژگی های ضروری فروشگاه اینترنتی دریافت مجوز الکترونیک میباشد. نماد اعتماد الکترونیکی نشانی است که منحصرا توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک صادر میگردد. این نشان به کسب و کارهای مجازی که شامل کسب و کار اینترنتی و موبایل مجاز با هدف سازماندهی، احراز هویت و صلاحیت آنها اعطا می گردد.

این نماد پس از بررسی و احراز هویت و صلاحیت مالک (حقیقی یا حقوقی) آن صادر می گردد و داشتن این نماد میتواند بیانگر اعتبار فروشگاه اینترنتی شما باشد و در مخاطب حس اطمینان ایجاد کند. برای دریافت نماد اعتماد وب سایت خود میتوانید به وب سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک مراجعه نمایید.

وجود نماد اعتماد برای دریافت درگاه پرداخت الزامی است و تا زمانی که این مجوز را نتوانید دریافت کنید از هیچ کدام از بانک های ملی نمیتوانید درگاه اینترنتی دریافت کنید، بنابراین میتوانید تا زمانی که این مجوز را دریافت کنید از درگاه های واسط برای فروشگاه اینترنتی خود استفاده نمایید.

قرار دادن آدرس و شماره تماس در فروشگاه آنلاین

وجود آدرس کامل و مشخص و همچنین یک شماره تلفن ثابت، می تواند نقش بسیار زیادی را در اعتماد سازی مشتری ایفا کند. وقتی مخاطب آدرس شما را به صورت مشخص در فوتر سایت و صفحه تماس با ما مشاهده کند به فروشگاه شما اطمینان بیشتری برای خرید می کند.

پرداخت در محل

بسیاری از مردم از این موضوع میترسند که پس از پرداخت وجه، فروشگاه محصول را ارسال نکند یا اینکه محصول اشتباه یا خراب ارسال کند. بنابر این کافی است شما قابلیت پرداخت در محل را داشته باشید این مشکل به همین راحتی قابل حل است.

این مقاله هم جذابه:  لندینگ پیج حرفه ‌ای + 12 نکته? طراحی صفحه فرود

از طرفی بعضی از افراد ممکن است رمز دوم نداشته باشند یا به درگاه های پرداخت آنلاین اعتماد نداشته باشید و بنا به هزاران دلیل از خرید آنلاین منصرف شوند پس ما میتوانیم با قرار دادن امکان پرداخت در منزل این مشکل را به راحتی برطرف کنیم و حس اطمینان بیشتری به کاربران خود بدهیم.

فراموش نکنید پرداخت در محل میتواند فروش آنلاین شما را متحول کند!

امکان مرجوع یا بازگشت کالا

یکی دیگر از امکانات بینظیر در زمان طراحی فروشگاه اینترنتی قرار دادن امکانی برای بازگشت کالا میباشد. اگر در فروشگاه آنلاین شما ذکر گردد که در صورت نارضایتی از جنس امکان مرجوع آن وجود دارد، مشتریان با خیال راحت ناشی از عدم ضرر اقدام به خرید جنس از فروشگاه میکنند.

همچنین اگر برای محصولات گارانتی و ضمانت اصالت کالا داشته باشید، این کار بسیار می تواند در روند فروش شما تاثیر گزار باشد. بنابراین این مورد را هم حتما مدنظر قرار دهید تا بتوانید اطمینان کاربر را جذب کنید و فروش فوق العاده ای را تجربه کنید.

چت آنلاین در فروشگاه اینترنتی
جلب اعتماد کاربران با قرار دادن چت آنلاین بسیار میتواند در فروش تاثیر گذار باشد.

پشتیبانی و چت آنلاین

در صورتیکه بتوانید به مشتریان خود پشتیبانی 24 ساعته بدهید و همچنین روی وبسایت یک ابزار چت آنلاین داشته باشید میتوانید به شدت روی تصمیم مخاطب برای خرید تاثیر بگذارید.

اینکه مخاطب به صورت لایو و زنده بتواند با یک نفر صحبت کند و مشاوره خرید دریافت کند حس بسیار خوبی ایجاد میکند و جدا از اینکه سوالاتش را میتواند بپرسد یک اطمینانی پیدا میکند، چون یک شخص در هر زمان میتواند پاسخگوی کاربران باشد و مشکلات و موارد مورد نیاز را توضیح دهید.

ثبت مشخصات کامل و دقیق محصولات در فروشگاه آنلاین

بهتر است تمامی مشخصات کالا را صادقانه بنویسید حتی اگر این موضوع به ضرر شما تمام شود. البته این صداقت در دراز مدت باعث پیشرفت شما می شود.

همچنین باید مشخصات محصول به قدری کامل باشد که هیچ سوالی برای مخاطب باقی نماند و همچنین اگر بتوانید محصول را آنباکس کنید و یک فیلم برای آن بسازید تاثیر فوق العاده ای در فروش خواهید داشت.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

برای سفارش خدمات طراحی سایت و سئو میتوانید از سراسر کشور در هر زمان با ما تماس بگیرید!

نبایدها در سایدبار سایت فروشگاهی

در صورتیکه قصد دارید سایت فروشگاهی راه اندازی کنید یا فروشگاه اینترنتی دارید بهتر است به این مواردی که در ادامه به آن اشاره خواهیم نمود توجه نمایید!

1- عدم استفاده از سایدبار در صفحه محصول: شما باید در صفحه محصول فقط اطلاعات جامع و کاملی از محصول را ارائه دهید و از موارد اضافی در صفحه محصول خودداری کنید. چون ممکن است وقتی محتوایی غیر از محتوای مربوط به محصول در صفحه قرار دهید توجه کاربر به جزئیات محصول را از دست بدهید و زمانی که نتوانید توجه کامل کاربر را کسب کنید ممکن است موفق به فروش محصول نشوید. و کاربر خود را به صفحات غیر از صفحه محصول خود ببرید.

2- در سایت بار مقالات یا اخبار سایت خود حتما لیست برخی از محصولات خود را در سایدبار این بخش قرار دهید تا بتوانید توجه کاربر نسبت به محصولات سایت را نیز جذب کنید تا بتوانید کاربر را به بررسی صفحه محصول ببرید. این روش بسیار ساده در بازاریابی فروشگاه های اینترنتی بسیار تاثیر گذار است و در حال حاضر خیلی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ از این روش برای معرفی محصولات خود در وبلاگ استفاده میکنند.

ورودی خیلی از سایت ها از بخش مقالات سایت میباشد و شما میتوانید با این روش محصولات خود را نیز به کاربران معرفی کنید و در صورتیکه صفحه محصول خود را کامل کرده باشید میتوانید ورودی های خود از بخش وبلاگ را به مشتری تبدیل کنید. با اینکار میزان فروش فروشگاه اینترنتی خود را نیز بسیار افزایش میدهید.

3 صفحه مهم و کاربردی در سایت فروشگاهی

در زمان راه اندازی سایت فروشگاهی 3 صفحه بسیار کاربردی و مهم وجود دارد که فروشگاه اینترنتی ما نیز باید این 3 صفحه را داشته باشد!

1- صفحه درباره ما: در تمام وب سایت های فروشگاهی حتی سایت های بزرگی که در حاضر فعال هستند مانند دیجی کالا، علی بابا و … صفحه درباره ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در نظر داشته باشید که وجود این صفحه میتواند باعث افزایش اعتماد کاربران به برند شما شده و حتی این مورد نیز در سئو میتواند بسیار تاثیر گذار باشد.

2- صفحه تماس با ما: ارتباط داشتن کاربران و مشتریان با شما به صورت مستقیم و غیر مستقیم در فروشگاه اینترنتی یک امر بسیار طبیعی میباشد. زمانی که مشتری قصد خرید یک محصول را دارد دوست دارد که با شما در صورت نیاز ارتباط داشته باشد به همین دلیل باید راه های ارتباطی را در صفحه تماس با ما ثبت کنید.

3- صفحه سوالات متداول: امروزه سوالات متداول در نتایج جستجو نیز وجود دارد بنا به همین دلیل میتوان گفت که در طراحی یک صفحه برای سوالات متداول کار استانداردی میباشد و کاربران میتوانند جواب برخی از سوالات خود را پیدا کنند و خرید موفقی را تجربه کنند. امروزه فروشگاه اینترنتی دیجی کالا نیز دارای صفحه سوالات متداول میباشد. و خود سایت آکادمی شادمان نیز برای صفحات اصلی

سوالات متداول برای فروشگاه اینترنتی
ضرورت سوالات متداول در فروشگاه آنلاین

رعایت برخی از موارد در طراحی سایت یک امر بسیار ضروری و مهم بوده و رعایت نکردن برخی از این موارد ساده میتواند باعث شکست کسب و کار اینترنتی شود. در نظر داشته باشید که 3 صفحه در فروشگاه اینترنتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باید در طراحی فروشگاه اینترنتی این صفحات در وبسایت وجود داشته باشد.

امکان پیگیری سفارشات

هر کاربری نیاز به این دارد تا زمانی که خرید آنلاینی انجام میدهد بتواند از وضعیت سفارش خود در لحظه باخبر باشد. حالا این خبر میتواند مبنی بر این باشد که محصولی که خریداری کرده چه زمانی به دست او میرسد، محصول خریداری بسته بندی شده است، آیا محصول ارسال شده است یا خیر، محصول به پست تحویل داده شده است و کلی از این موارد که برای مشتری جای سوال دارد و از طرفی اگه ما این امکان را داشته باشیم که مشتری خود را لحظه به لحظه از سفارش آگاه کنیم یک مزیت بسیار رقابتی برای ما میباشد.

در حال حاضر فروشگاه اینترنتی حرفه ای مثل دیجیکالا از این قابلیت استفاده مینمایند تا مشتریان خود را به صورت کامل از روند خرید محصول به صورت آنلاین تا تحویل محصول قرار میدهند، این کار را با اسمس انجام میدهند به عنوان مثال: زمانی که کاربر سفارش خود را ثبت میکند و پرداخت خود را انجام میدهد، پیامکی حاوی اینکه درخواست شما ثبت شد برای کاربر ارسال میگردد و زمانی که محصول توسط انبار به مامور پست تحویل میگردد، پیامکی حامی اینکه محصول شما به مامور پست تحویل داده شد و ارسال شد برای کاربر ارسال میگردد.

با اینکار کاربر بعد از خرید نیاز به پیگیری که محصول من کی میرسه و محصول من ثبت شد و … که به صورت تلفنی میخواهد انجام بدهد ندارد و به صورت لحظه ای سیستم به صورت خودکار به کاربر ارائه مینماید.

پیگیری سفارشات
امکان پیگیری سفارشات در فروشگاه اینترنتی

بازگردانی سبدهای خرید رها شده

یکی از ویژگی های عالی که باعث افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی شما میگردد بازگردانی سبدهای خرید رها شده میباشد. شما با این کار میتوانید کاربرانی که وارد فروشگاه اینترنتی شما شده اند و محصولاتی را در سبد خرید خود اضافه کرده اند و بنا به هر دلیلی از خرید خود منصرف شده اند را تشویق به خرید مجدد نمایید.

این مقاله هم جذابه:  مراحل طراحی سایت با 6 گام اولیه

برای این کار میبایست محصولاتی که کاربرانتان قصد خرید داشته اند ولی خرید خود را نهایی نکرده اند به سبد خریدشان اضافه نمایید و در زمان ورود مجدد کاربران به سایت یک پیشنهاد شگفت انگیز برای کاربر در نظر بگیرید تا کاربرانتان خرید خود را نهایی کنند و سفارش خود را کامل ثبت کنند.

امکان انتخاب رنگ کالا در زمان ثبت سفارش

در صورتیکه که شما هم محصولاتی دارید که دارای رنگبندی هستند میبایست به کاربران خود این امکان را بدهید تا در زمان ثبت سفارش آنلاین خود امکان انتخاب رنگ کالا را داشته باشد.

به فروشگاه اینترنتی زیر توجه کنید ما در این فروشگاه اینترنتی کیف میفروشیم و کیف های ما دارای رنگ بندی متفاوت هستند و کاربران میتوانند در زمان ثبت سفارش رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند و عکس کیف مورد نظر را با آن رنگی که انتخاب کرده اند مشاهده کنند.

امکان انتخاب رنگ کالا در زمان ثبت سفارش
انتخاب رنگ در زمان ثبت سفارش

اینکار باعث میشود کاربران شما این حس را داشته باشند که کیف را به صورت حضوری خرید میکنند و حس خوبی برای خریدار ایجاد میکند.

گزارش فعالیت ها در پنل مدیریت فروشگاه اینترنتی

یکی از ویژگی های ضروری فروشگاه اینترنتی این است که ما فعالیت های کاربران و مدیران سایت خود را در مشاهده کنیم. این کار باعث میشود تا در صورت بروز خطاها و مشکلات خیلی سریعتر بتوانیم آن خطا را برطرف نماییم و کاربری که باعث بروز این خطا شده است را شناسایی کنید.

امکانات پایه و اساسی فروشگاه اینترنتی

باتوجه به گسترده تر شدن خدمات آنلاین و پیشرفته تر شدن فروشگاه های اینترنتی کاربران نیز علاوه بر قیمت عوامل دیگر را نیز در زمان خرید آنلاین بررسی میکنند که این عوامل در صورتیکه در زمان ساخت فروشگاه اینترنتی لحاظ شده باشد نقطه قوت و برتری وب سایت شما نسبت به رقبا میباشد. در ادامه به یکسری از این موارد خواهیم پرداخت تا با بررسی این موارد و قراردادن این امکانات در وب سایت خود بتوانید نظر کاربران خود را برای خرید یا استفاده از خدمات تان جلب نمایید.

امکان جستجوی سریع محصولات

ممکن است شما 2000 محصول داشته باشید و تمام این محصولات را در فروشگاه اینترنتی خود وارد کرده اید تا به فروش برسانید، طبیعتا قرار دادن این تعداد محصول در یک صفحه امکان پذیر نیست و کاربران نیز زمانی که وارد صفحه محصولات شما شوند و با این صحنه رو به رو شوند ممکن است سایت شما را ترک کنند چون کاربر انقدر زمان نمیگذارد که این تعداد محصول را بررسی کند تا به کالای مدنظرش برسد.

بنابراین ما باید برای محصولات خود امکان جستجوی سریع در نظر بگیریم تا کاربران با وارد کردن نام محصول به صفحه محصول مدنظرشان برسند. همانند وبسایت های بزرگی مثل آکادمی شادمان، دیجی کالا، علی بابا، دیجی استایل و…

سرعت لود و بارگذاری بالا

سرعت لود یک فروشگاه اینترنتی یکی از مواردی است که ارتباط مستقیم با فروش خواهد داشت. تصور کنید شما یک مغازه دارید و درب مغازه بسته است مشتری آمده پشت درب مغازه انتظار میکشد تا شما مغازه را باز کنید، طبیعتا هرچه زودتر مغازه را باز کنید مشتری از شما رازی تر خواهد بود و هرچه دیرتر اقدام کنید ممکن است آن مشتریان را از دست بدهید! سرعت سایت نیز دقیقا همینطور است هرچقدر زمان انتظار برای بارگذاری وب سایت بیشتر باشد مشتری های بیشتری سایت شما را میبنند و به وب سایت رقبای شما مراجعه میکنند.

همچنین میتوانید از مقاله افزایش سرعت سایت راهکارهای عملی و تست شده جهت افزایش سرعت بارگذاری فروشگاه اینترنتی خود اطلاعات جامعی را کسب نمایید و با اعمال تغییرات کاربران راضی تری را جلب کنید.

دسته بندی محصولات

آخ آخ این مورد برای فروشگاه های اینترنتی فوق العاده ضروری و مهم هستش چون شما کلی محصول دارید و در صورتیکه بدون دسته بندی و شناسه گذاری در فروشگاه اینترنتی خود محصولی ثبت نمایید در مدت کمی قطعا با یک بحران رو به رو خواهید شد!

یکی از مزیت های فروشگاه اینترنتی نسبت به شبکه های مجازی مانند اینستاگرام، تلگرام و … همین گزینه دسته بندی است که بسیار میتواند هم به ما و هم به کاربران ما کمک کند تا زودتر به محصول مدنظرشان برسند.

زمانبندی پیک

یکی از ویژگی های ضروری که در حال حاضر برای سایت های فروشگاهی بسیار کارآمد میباشد امکان انتخاب زمان ارسال کالا یا زمانبندی پیک میباشد. حالا این یعنی چی؟

در سایت های فروشگاهی بزرگ بعد از اینکه کاربر محصول خود را به سبد خرید اضافه میکند و بعد به بخش ورود اطلاعات شخصی میرسد یک امکانی در آنجا درج شده که بعد از وارد کردن آدرس کاربر میتواند زمان دریافت کالا را نیز مشخص کند که به عنوان مثال این اقلامی که من خریداری کرده ام دو روز بعد و از ساعت 12 تا 15 به دست من برسد.

این امکان باعث میشود کاربر در محل برای دریافت محصولات خریداری شده حضور داشته باشد و پیک محصول خریداری شده را بازگشت ندهد و از طرفی کاربر هم میداند که چه زمانی دقیقا کالا به دستش خواهد رسید و میتواند برای کالاهای خریداری شده برنامه ریزی کند.

فراموش نکنید تا میتوانید دغدغه های ذهنی مشتریانتان را کاهش دهید تا فروش بسیار زیادی را بتوانید از طریق سایت فروشگاهی تان تجربه کنید.

زمانبندی پیک - آکادمی شادمان
انتخاب زمان ارسال در سایت فروشگاهی

امکان مرجوعی کردن کالا

یکی دیگر از ویژگی های ضروری سایت فروشگاهی امکان مرجوعی کالاها میباشد که هم باعث افزایش فروش و هم باعث اعتمادسازی کاربران نسبت به خرید آنلاین بسیار تاثیر گذار است.

شما میتوانید با قراردادن یک بخش جهت شرایط مرجوع کردن کالاها اعتماد کاربران را به فروشگاه اینترنتی خود افزایش دهید و کاربران با خیال راحت تری نسبت به خرید خود اقدام کنند.

قابلیت درج آدرس شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی در حال حاضر تاثیر بسزایی در فروش آنلاین دارند و شما میتوانید با فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی فروش سایت خود را بسیار افزایش دهید.

شبکه های اجتماعی بخاطر اینکه قراردادن پست و تولید محتوا راحت تر از وب سایت ها هستند مردم بیشتر تعامل برقرار میکنند و شما میتوانید از تعاملات به وجود آمده فروش خود را افزایش دهید.

آدرس شبکه های اجتماعی خود را حتما در وب سایت یا سایت فروشگاهی خود درج نمایید تا کاربرانی که از طریق موتورهای جتسجو جذب میشوند بتوانند در شبکه های اجتماعی نیز شما را دنبال کنند تا از آخرین محصولات و اطلاعات فروشگاه اینترنتی شما مطلع گردند.

همچنین میتوانید برای مشاهده امکانات سایت فروشگاهی در سال 2022 به بررسی دیگر مقالات بپردازید تا بتوانید اطلاعات کاملی را برای توسعه و ساخت سایت فروشگاهی کاملا حرفه ای کسب نمایید.

5/5 - (6 امتیاز)
0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟

برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...