بهترین افزونه های وردپرس - آکادمی شادمان

بهترین افزونه های وردپرس

بهترین افزونه‌های وردپرس را در این مقاله قصد داریم معرفی نماییم تا بعد از ساخت سایت با استفاده از این افزونه‌ها فروشگاه اینترنتی و وبسایت خود را توسعه دهید. به همراه معرفی به بررسی افزونه‌های پرکاربرد وردپرس نیز خواهیم پرداخت که چه پلاگین هایی برای وب سایت‌ما مورد نیاز است و ما از کدام یک از آنها بهترین بازخورد را خواهیم گرفت نیز اشاره خواهیم کرد.

معرفی افزونه های ورپرس همراه با کارکرد آنها

وردپرس دارای افزونه های بسیار زیادی میباشد که هر کدام از آنها دارای امکاناتی هستند و ما برای ایجاد یک امکان ویژه در وب سایت خود میتوانیم با نصب یکی از افزونه ها این امکان را به وب سایت خود اضافه کنیم. اما چون تعداد افزونه ها بسیار زیاد است ممکن است با این مورد مواجه شویم که کدام افزونه مناسب سایت ما میباشد و یا کدام افزونه دارای امکانات بیشتری است.

بنابراین میبایست افزونه ها را نصب و بررسی کنیم، اما ما برای شما مقاله ای را آماده کرده ایم که بهترین افزونه های وردپرس در سال 2021 که بیشترین دانلود و نصب را داشته اند معرفی کنیم.

افزونه ویرایشگر پیشرفته TinyMCE

بدون شک یکی از ابزارهای ضروری برای هر وب سایت و فروشگاه اینترنتی یک ابزار برای تولید محتوا میباشد که به مدیر سایت دسترسی های لازم جهت تولید محتوا را ارائه دهد. در سیستم عامل ها نرم افزارهایی مثل ورد، WPS ،Open Office و… وجود دارد که نویسندگان با این نرم افزارها به راحتی میتوانند محتوایی که تولید میکنند را با ظاهری آراسته و شکیل به کاربران ارائه دهند اما له صورت پیشفرض ویرایشگر وردپرس امکانات زیادی در اختیار کاربران جهت تولید محتوا قرار نمیدهد و کاربران نمیتوانند تمام مواردی که در ذهنشان وجود دارد پیاده سازی کنند.

بنابراین نیاز است تا افزونه ای را نصب کنند که امکانات این نرم افزارها را تا حدودی در اختیار آنها قرار دهد تا تغییرات لازم را اعمال نمایند. افزونه های زیادی برای این کار وردپرس در نظر گرفته است که یکی از بهترین افزونه های ویرایشگر افزونه TinyMCE میباشد. شما با کمک این افزونه میتوانید از امکانات بسیار بیشتری جهت ساخت محتوا در نوشته ها و توضیحات محصول در ورپرس استفاده نمایید.

افزونه ویرایشگر پیشرفته TinyMCE - آکادمی شادمان
افزونه ویرایشگر پیشرفته وردپرس

جهت دانلود افزونه از مخزن وردپرس میتوانید وارد پیشخوان وردپرس خود شوید و سپس بخش افزونه ها، متن TinyMCE را جستجو کنید و اقدام به نصب و فعال سازی آن نمایید.

بهترین افزونه امنیت وردپرس Wordfence Security

تامین امنیت وب سایت و فروشگاه اینترنتی یکی از مهمترین موارد بعد از راه اندازی کسب و کار آنلاین میباشد که در صورتیکه از وردپرس استفاده میکنید میتوانید از افزونه قدرتمند Wordfenece Security جهت اعمال تنظیمات امنیتی ویژه در وب سایت تان استفاده کنید.

افزونه سئو Yoast SEO

بعد از راه اندازی فروشگاه اینترنتی چیزی که برای ما بسیار اهمیت دارد فروش میباشد! بنابراین ما باید سایت فروشگاه اینترنتی خود را به صورت کاملا ویژه انجام دهیم تا بتوانیم در فروش آنلاین محصولات خود موفق شویم.

این مقاله هم جذابه:  افزایش سرعت سایت وردپرسی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

برای سفارش خدمات طراحی سایت و سئو میتوانید از سراسر کشور در هر زمان با ما تماس بگیرید!

افزونه سئو Rank Math

همانطور که در مقاله آموزش رایگان سئو به اهمیت سئو و نحوه سایت پرداخته ایم این افزونه های سئو دسترسی های ویژه ای را جهت افزایش بازدید سایت ما امکان پذیر مینمایند و ما با نصب یکی از افزونه های سئو میتوانیم در کلمات کلیدی مدنظرمان در نتایج بالای جستجو قرار بگیریم.

افزونه ساخت نقشه سایت Google XML Sitemaps

وجود نقشه سایت برای هر نوع فروشگاه اینترنتی لازمه و گوگل محتوای ما رو از روی نقشه سایت ما ایندکس میکنه! برای ساخت نقشه سایت میتونید از این افزونه که خود گوگل منتشر کرده استفاده کنید و بدون شک گوگل میدونه چه افزونه ای برای نقشه سایت بهتر از همه افزونه ها میباشد.

برای ساخت نقشه سایت از افزونه های سئو هم میتونید استفاده کنید که اون امکانات افزونه سئو هم چون ساختار سئو سایت تون رو با اون افزونه سئو ایجاد کردید قطعا گزینه خوبی میتونه باشه!

بعد از اینکه نقشه سایت فروشگاه اینترنتی خود را ساختید میتوانید با آدرس پیشفرض site.com/sitemap_index.xml به آن دسترسی داشته باشید.

فرمت پیش فرض نقشه های سایت xml میباشد که با کمک این افزونه نقشه سایت میتوانید آن را برای وب سایت خود ایجاد نمایید.

افزونه ساخت نقشه سایت - آکادمی شادمان
بهترین افزونه ساخت sitemap

افزونه MonsterInsights – Google Analytics

برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی یکی از اصلی ترین کارها بررسی آمار ورودی ها و خروجی های وب سایت میباشد و اینکه کاربران وقتی وارد سایت ما میشوند به چه بخش هایی مراجعه میکنند و از چه بخش هایی رضایت دارند میباشد.

برای بررسی این آمار و جمع آوری کلی از این آمارهای دقیق و کاربردی میتوان به بهترین ابزار بررسی آمار سایت یعنی گوگل آنالیتیکس Google Analytics اکتفا نمود. جهت اینکه بتوانید با این ابزار در پیشخوان وردپرس خود این آمار را تحلیل کنید و بدون نیز به وب سایت گوگل به این ابزار دسترسی داشته باشید میتوانید از افزونه MonsterInsights استفاده نمایید.

افزونه افزایش سرعت سایت با WP Smush

از قوی ترین افزونه های وردپرس جهت کاهش حجم تصاویر سایت افزونه WP Smush میباشد که با توجه به آمار نصب این افزونه میتوان از عملکرد خوب آن مطلع شد. افزونه کاهش حجم تصاویر باعث میشود سرعت سایت افزایش یابد و با افزایش سرعت سایت میتوان کاربران بیشتری را جذب کرد و فروشی بیشتری نیز ایجاد نمود.

افزونه BJ Lazy Load

جهت افزایش سرعت سایت نیاز است تا ما تصاویر سایت خود را کمی با تاخیر به کاربران نمایش دهیم تا در ابتدا سایت به صورت کامل برای کاربران نمایش داده شود سپس تصاویر لود شود.

بهترین افزونه بکاپ گیری رایگان در وردپرس UpdraftPlus

افزونه بک آپ گیری خودکار وردپرس از بهترین افزونه ها جهت محافظ از سایت میباشد.

بهترین افزونه بکاپ گیری پولی VaultPress

یکی از قدرتمندترین افزونه های وردپرس جهت پشتیبان گیری از کل اطلاعات سایت افزونه VaultPress میباشد.

افزونه بکاپ BackWPup

افزونه ها نقش بسیار کلیدی در توسعه وب سایت های ما دارند و اکثر این افزونه ها را میتوانید از مخزن وردپرس به صورت رایگان دانلود کنید.

این مقاله هم جذابه:  افزایش سرعت سایت وردپرسی

فقط به این نکته میبایست توجه کنید که با استفاده صحیح از این افزونه ها میتوانید کسب و کار آنلاین خود را گسترش دهید و به درآمد خوبی برسید. آکادمی شادمان امیدوار است با معرفی بهترین افزونه های وردپرس قدم کوچکی در توسعه کسب و کار شما برداشته باشد.

افزونه ووکامرس WooCommerce

این افزونه فوق العاده هم که نیاز به معرفی نداره ? و همه میدونن که واقعا آنقدر ساخت سایت فروشگاهی رو ساده که هرکسی میتواند برای کسب و کار خود یک فروشگاه اینترنتی قدرتمند به عظمت آمازون راه اندازی کند.

افزونه های امنیتی وردپرس

ALL IN ONE SECURITY

Wordfenece

MalCare

Hide My WP Ghost

افزونه های بک آپ گیری – پشتیبان گیری

Backup Buddy

Duplicator

UpdraftVault

افزونه های سئو

RankMath

ALL in one seo pack

Yoast SEO for everyone

افزونه های افزایش سرعت سایت

WP Rocket

Swift Performance

W3 Total Cache

WP Optimize

افزونه هایی برای مدیریت تصاویر سایت

Short Pixel

Ewww Image Optimizer

بهترین افزونه های فرم ساز

Gravity

wpforms

Contact Form 7

افزونه های مدیریت فروشگاه اینترنتی

Dokan

Woocommerce

Mailchimp

افزونه های طراحی و صفحه ساز

ELEMENTOR

WPBakery

5/5 - (1 امتیاز)
0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟

برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...