آموزش دانلود رایگان موکاپ

آموزش دانلود رایگان موکاپ – بهترین روش 2021

موکاپ ها تاثیر بسزایی در نمایش طرح های ما میباشند و استفاده از موکاپ باعث میشود طراحی هایی که ما انجام داده ایم به نحو عالی ارائه شوند اکثر موکاپ ها پولی هستند ولی در این مقاله قصد داریم بهترین منابع برای دانلود رایگان موکاپ منابعی را معرفی نماییم.

موکاپ (Mockup) چیست؟

موکاپ ها فایل های گرافیکی هستند که طراحان برای ارائه نمونه کارهای خود استفاده میکنند، این موکاپ ها برای موضوعات مختلفی مثل قالب سایت، کارت ویزیت، پوستر، لوگو، بروشور و … مورد استفاده قرار میگیرند تا دید بهتری به کارفرما بدهند.

عموما فایل های موکاپ در نرم افزار فتوشاپ طراحی و ساخته میشوند تا همانطور که گفته شد طراحان برای ارائه نمونه کارهای خود از این قبیل موکاپ ها استفاده کنند.

فرض کنید ما میخواهیم طراحی لوگو انجام دهیم و کار ما طراحی هویت بصری است در صورتیکه لوگو را به صورت خام به مشتری ارائه دهیم دید جالبی نخواهد داشت از موکاپ ها برای نمایش لوگو در فضاهای مختلف استفاده میکنیم تا کارفرما با دید بهتری بتواند در خصوص طراحی لوگو خود تصمیم بگیرید.

در ادامه چند نمونه موکاپ قرار میدهیم تا بهتر موضوع را درک کنیم:

دانلود رایگان موکاپ

موکاپ ها کمک میکنند تا ما نمونه کارهای خود را با شکل و شمایل بهتری معرفی و ارائه کنیم. سعی کنید برای نمایش نمونه کارهای خود از موکاپ ها استفاده کنید از دید کاربران بهتر باشد و اینکار باعث میشود آنها بهتر در خصوص استفاده از خدمات شما تصمیم بگیرند.

پس از مشاهده ویدیو آموزش دانلود موکاپ به معرفی چند منابع دانلود رایگان موکاپ نیز خواهیم پرداخت تا بتوانید از این منابع یکسری موکاپ برای معرفی نمونه کار طراحی سایت، طراحی لوگو، طراحی کارت ویزیت و… خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

این مقاله هم جذابه:  سئو وردپرس از صفر تا 100 ❤️ جهت افزایش بازدید سایت

موکاپ لوگو

خدمات طراحی لوگو یکی از خدماتی هست که در حال حاضر متقاضیان بسیار زیادی دارد و طراحان برای اینکه بتوانند نمونه کارهای خود در خصوص طراحی لوگو حرفه ای را داشته باشند میبایستد طرح های خود را به بهترین نحو نمایش دهند تا بتوانند نظر کارفرما را جلب کنند که طراحی لوگو خود را به آنها بسپارد و یکی از بهترین روش ها برای ارائه نمونه کار لوگو استفاده از موکاپ میباشد.

دانلود رایگان موکاپ

در این بخش به معرفی چند منبع دانلود رایگان موکاپ خواهیم پرداخت و در مقالات بعدی نیز به بهترین منابع خواهیم رسید تا بتوانید بهترین قالب ها را برای تصاویر خود در نظر بگیرید خوب حالا بریم به معرفی منابع دانلود موکاپ عالی!

بهترین منابع دانلود رایگان موکاپ:

mockupworld.co

pixeden.com

freepick.com/mockup

graphicburger.com

unblast.com/mockups

psdmockups.com

mockups-design.com

mockuptree.com

فراموش نکنید هم موکاپ رایگان و هم موکاپ پریمیوم داخل این سایت ها هست که با روش آموزش دانلود رایگان موکاپ میتوانید به راحتی تمام این موارد را به صورت رایگان دانلود کنید و به نحو عالی استفاده نمایید.

[wp-faq-schema title=”سوالات متداول موکاپ” accordion=1]

4.8/5 - (5 امتیاز)
0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟

برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...