ترفند افزایش فروش آنلاین

20 ترفند افزایش فروش آنلاین به صورت تضمینی ✅

افزایش فروش آنلاین یکی از دغدغه های کسب و کارها میباشد و ما قصد داریم در این مقاله به بررسی و ارائه راهکارهای نوین در جهت افزایش فروش آنلاین بپردازیم.

افزایش فروش آنلاین

امروز با معرفی 20 ترفند که باعث افزایش فروش شما میشود در خدمت شما عزیزان هستیم! در صورتیکه قصد دارید فروش سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را افزایش دهید این مقاله به شما میتواند کم بسیار زیادی بکند.

اول از همه بهتره به این موضوع بپردازیم که اگه فروشگاه اینترنتی شما فروش نداره یا فروش زیادی نداره دلیلش اینکه بازار خوب نیست یا کلا فروش اینترنتی کمه! و بهتره بگیم شما هنوز راهش رو بلد نیستید و با مطالعه دقیق این مقاله حتما میتوانید فروش سایت خود را افزایش دهید.

در ادامه قصد داریم به یکسری موارد بپردازیم تا شما این موارد را بررسی کنید و اگر این موارد را رعایت کرده بودید و هنوز فروش نداشتید نیز میتوانیم بازهم بررسی دقیق تری انجام دهیم تا بتوانیم در افزایش فروش آنلاین شما نیز تاثیر بسزایی بگذاریم.

در حال حاضر با توجه به آماری که آخرین بار توسط منابع مختلفی منتشر شده است 93% افرادی که قصد خرید کالایی را دارند اول در موتورهای جستجو یا گوگل جستجو میکنند تا بتوانند اطلاعات بیشتری در مورد آن کالا بدست آورند.

اگر شما در اینجا یک وب سایت داشته باشید و روی سئو سایت خود به خوبی کار کرده باشید قطعا میتوانید ورودی بیشتری نسبت به رقبا بگیرید.

خرید آیفون 13 به صورت اینترنتی

فرض کنید قصد دارید یک موبایل آیفون 13 تهیه کنید و برای خرید این دستگاه مثلا 40 میلیون هزینه کنید. بنابراین برای این مقدار هزینه در ابتدا نیاز به یکسری اطلاعات دارید.

این مقاله هم جذابه:  کسب درآمد در منزل با 20 ایده ? جدید + ✅ نحوه اجرا

مثلا ببینید تفاوت آیفون 13 با آیفون 12 در چیست و شما برای چی باید این مقدار هزینه کنید پس به موتورهای جستجو مراجعه میکنید و به عنوان مثال سرچ میکنید تفاوت آیفون 12 با آیفون 13 گوگل نیز یکسری نتایج برای شما نمایش میدهد و در صورتیکه سایت شما سئو خوبی داشته باشد و روی کلمه تفاوت آیفون 12 با آیفون 13 تمام موارد مورد نیاز جهت سئو را انجام داده باشید سایت شما در نتایج اولیه دیده میشود و با اینکار میتوانید ورودی بیشتری کسب کنید.

علاوه بر اینکه ورودی بیشتر کسب میکنید آن کاربر با برند شما آشنا میشود و سپس توضیحاتی که در مقایسه این 2 محصول را قرار داده اید را نیز بررسی مینماید. در صورتیکه شما بتوانید اطلاعات کامل از تفاوت این 2 محصول با یکدیگر به کاربر انتقال دهید یا بتوانید در قالب یک ویدیو تفاوت این 2 دستگاه را به کاربر اطلاع دهید با اینکار شما میتوانید اعتماد کاربر را بیشتر جذب کنید.

حالا اگه سایت شما یک سایت فروشگاهی باشد و این محصول را نیز موجود داشته باشد میتوانید محصول خود را نیز در طول محتوا قرار دهید تا کاربر متوجه شود که شما هم این محصول را میفروشید.

با این کار کاربر ترغیب میشود روی محصول شما کلیک کند تا شرایط خرید، نحوه خرید از سایت، شرایط گارانتی، ضمانت پس از فروش، نحوه ارسال و… را بررسی نمایید. در صورتیکه شما در فروشگاه اینترنتی خود این ویژگی های ضروری در فروشگاه اینترنتی را آماده کرده باشید کاربر قطعا ترغیب به خرید میشود.

حتی اگر کاربر از سایت شما خرید هم نکند باز شما توانسته اید تا حدود زیادی نظر کاربر ورودی خود را جلب کنید. در صورتیکه این روند چندین بار تکرار شود قطعا منجر به خرید از فروشگاه اینترنتی شما میگردد.

این مقاله هم جذابه:  کسب درآمد در منزل با 20 ایده ? جدید + ✅ نحوه اجرا

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

برای سفارش خدمات طراحی سایت و سئو میتوانید از سراسر کشور در هر زمان با ما تماس بگیرید!

عواملی که باعث افزایش فروش آنلاین شما میگردد؟

1- قراردادن گزینه ارسال رایگان

2- ضمانت بازگشت وجه یا قراردادن گارانتی محصول یا خدمت

3- استفاده از قیمت گذاری روانی (یعنی اگر قیمت 200 تومان بود شما اونو 199 تومن قیمت گذاری کنید).

4- استفاده از تایید اجتماعی (یعنی نظرات مثبت مشتریانی که قبلا از کالا یا خدمت شما استفاده کردن رو بزارید اگر هم نظر منفی دارید تمام تلاشتون رو بکنید تا محصولی بی نقص به دست مصرف کننده برسونید)

5- استفاده از اثر میانه (یعنی 3 تا محصول مشابه رو با 3 قیمت ارزان، متوسط، گران بزارید که مشتری به راحتی بتونه تصمیم به خرید هر مورد بگیره)

6- ایجاد حس عجله در مشتری مثلا موجودی محصول رو 2 عدد بزارید این باعث افزایش فروش شما میشه شک نکنید.

7- منافع محصول رو توضیح بدید، که چرا مشتریان خریدار منافع محصول هستند.

8- محصولات رو به صورت ویدیو 6 ثانیه به همراه موزیک انرژی مثبت به مشتریان معرفی کنید.

9- تو بعضی از محصولات ، پشت صحنه ساخت محصول رو به مشتریان نمایش بدید.

10- پیگیری پس از خرید و نگهداری مشتریان با سیستم های crm و cem

افزایش فروش امروزه یک هنر محسوب میشود و در صورتیکه کسی این هنر را نداشته باشد هیچ وقت به آرزوهایش دست نمیابد.

5/5 - (3 امتیاز)
0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟

برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...