آموزش تصویری بکاپ گیری از مرورگر

آموزش تصویری بکاپ گیری از مرورگر، ذخیره و انتقال تاریخچه در فایرفاکس

سئو وردپرس امروز با آموزش تصویری بکاپ گیری از مرورگر در خدمت همه دوستان عزیز میباشد.

شاید برای شما هم پیش اومده باشه که بخواهید کل اطلاعات مرورگرتون مثلا رمز عبورها، سایت هایی که بوک کردید و … رو همیشه با خودتون داشته باشید یا وقتی سیستمتون عوض شد نخواهید همه این رمزها رو مجدد تو سایت وارد کنید و به صورت خودکار این کار انجام بشه.

سئو وردپرس ویدیو آموزشی نحوه ساخت و استافاده از امکان را منتشر کرده که امیدواریم به اندازه کافی کاربردی بوده باشه.

برای این کار شما باید تو مرورگرتون مثل فایرفاکس یا کروم یک حساب کاربری بسازید، تا وقتی با یه سیستم دیگه خواستید اون موارد رو داشته باشید فقط وارد حساب کاربریتون بشید که تمام اون اطلاعات به صورت خودکار وارد مرورگری که باهاش کار میکنید بشه.

بک آپ گیری از اطلاعات مرورگر

امروزه امری ضروری است که همه کاربران باید این کار را انجام دهند تا همیشه این اطلاعات در محلی ذخیره شوند که هیچ وقت از دست نرود.

فیلم آموزشی کار با این امکانات مرورگر روی سایت ما بخش مقالات قرار گرفته تا شما هم به راحتی بتونید این کار رو انجام بدید.

شما برای اینکه بتوانید به تمام اطلاعات خود در همه جا دسترسی داشته باشید لازم است در مرورگر خود یک حساب کاربری ایجاد کنید، یعنی شما در صورتیکه از مرورگر فایرفاکس یا کروم استفاده میکنید باید در آن سایت ثبت نام نمایید.

برای ثبت نام در کروم نیاز به جیمیل دارید یعنی باید در گوگل ثبت نام کنید تا در مرورگر کروم با ورود به حساب کاربری خود بتوانید به تمام بوک مارک ها رمزعبورها و … دسترسی داشته باشید.

این مقاله هم جذابه:  آموزش دانلود رایگان موکاپ - بهترین روش 2021

چنانچه شما از مرورگر دیگری مانند فایرفاکس ایتفاده میکنید مثل ما، تفاوتی نمی کند که از چه سرویس ایمیلی استفاده میکنید یعنی اگر یاهو هم ایمیل داشته باشید در این سایت میتوانید عضو شوید.

برای چه باید اطلاعات کاربری خود را در مرورگر ذخیره کنیم؟

گاها” برای ما پیش میاد که سیستم عامل خود را بخواهیم تغییر دهیم یا اطلاعات ورود به سایت خود را در گوشی موبایل خود نیز داشته باشیم، یعنی ما تمام نام کاربری ها و رمزعبورها خود را که در مرورگر ذخیره کردیم در موبایل خود نیز به راحتی به این اطلاعات دسترسی داشته باشیم تا نیاز به بخاطر سپاری این اطلاعات نداشته باشیم.

به طور معمول شخصی که ادمین سایت هستش در چندین سایت مختلف عضو میباشد تا بتواند از امکانات کام آن سایت بهره مند شود حالا ادمین سایت میخواهد با موبایل خود نیز به تمام این اطلاعات دسترسی داشته باشد، بنابر این میتواند با ایجاد حساب کاربری در این سایت به راحتی دسترسی ایجاد گردد.

آموزش تصویری بکاپ گیری از مرورگر

آموزش تصویری بکاپ گیری از مرورگر

[su_button url=”https://seowordpress.ir/demo/acsh/wp-content/uploads/2021/03/How-Remember-Account-Firefox.mp4″ title=”” id=”” class=”btn btn-success”]دانلود آموزش بک آپ گیری از مرورگر[/su_button]

post
0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟

برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...