تولید محتوا فروشگاه اینترنتی - آکادمی شادمان

تولید محتوا فروشگاه اینترنتی با 3 تکنیک فوق العاده

برای تولید محتوا فروشگاه اینترنتی به صورت یونیک و اختصاصی قصد داریم چند راهکار فوق‌العاده را به شما عزیزان ارائه دهیم تا شما بتوانید به صورت کاملا رایگان و با سرعت بسیار بالا برای فروشگاه اینترنتی خود به صورت مرتب محتوای جدید منتشر کنید!

راهکار تولید محتوا در فروشگاه اینترنتی

برای تولید محتوای یونیک و اختصاصی خیلی از افراد با خود این تصور را دارند که فقط باید خود شخص محتوا را به صورت دستی بنویسد یا آن را به وب سایت‌هایی که کار تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی انجام میدهند برونسپاری کند و این برونسپاری شامل هزینه میشود که برای فروشگاه های اینترنتی نوپا که به تازگی اقدام به ساخت فروشگاه اینترنتی نموده‌اند مقرون به صرفه نیست!

و در صورتیکه خودشان قصد داشته باشند برای فروشگاه اینترنتی خود تولید محتوا انجام دهند کاری زمان بر است و در صورتیکه اینکار را انجام ندهند نمیتوانند در نتایج گوگل رتبه‌های بالایی بگیرند و به عبارتی سئو سایت فروشگاهی آنها مناسب نخواهد بود. از محتواهای کپی و تکراری نیز نمیتوانند در فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنند چون الگورتیم‌های گوگل محتوای تکراری را شناسایی میکند و در صورت وجود محتوای تکراری تمام رتبه‌های سایت را کاهش میدهد.

پس راهکار تولید محتوای اختصاصی برای فروشگاه اینترنتی چیست؟

بیایید تا این راهکار فوق‌العاده را برای تولید محتوای اختصاصی در فروشگاه اینترنتی را برای شما آموزش دهم! شما میتوانید محتوای محصولات خود را از دیگر سایت‌ها بازنویسی کنید اما شاید اینجا برای شما جای تعجب باشد که راهکارت این بود حامد؟ خوب اینو که خودمون میدونستیم ? اما منظور من بازنویسی محتوا بدون تایپ کردن و نوشتن محتوا هستش! حالا یعنی چی؟ ?

تولید محتوا برای محصولات فروشگاه اینترنتی با استفاده از ابزارها

یکی از دغدغه‌های مدیران فروشگاه‌های اینترنتی تولید محتوا برای توضیحات محصولات میباشد. اما امروز یک ابزار میخواهیم به شما معرفی کنیم تا با استفاده از این ابزار بتوانید به راحتی برای تمام محصولات خود توضیحات بنویسید.

همچنین در ادامه به صورت ویدیویی نحوه استفاده از این سایت را به شما همراهان آکادمی شادمان ارائه خواهیم نمود. ابزاری که ما از آن استفاده میکنیم وب سایت copy.ai میباشد. برای استفاده از این سایت و تولید محتوا در فروشگاه اینترنتی خود کافیست در این سایت به صورت رایگان ثبت نام کنید.

سپس با مراجعه به بخش Product Description یک موضوع برای محصول خود انتخاب کنید. به عنوان مثال کفش و سپس در بخش توضیحات یک پاراگراف کوچک در مورد کفش توضیح دهید مانند: کفش پاشنه بلند زنانه البته لازم به ذکر است که این دو بخش را به صورت لاتین باید وارد نمایید سپس روی دکمه پایین کلیک کنید تا برای شما یکسری توضیحات در مورد آنچه که باید در مورد محصول خود بنویسید ساخته شود و سپس با ترجمه آن بخش ها به زبان فارسی و کمی ویرایش میتوانید یک توضیحات محصول کاملا انحصاری برای محصولات خود بنویسید.

بازنویسی محتوا برای فروشگاه اینترنتی

برای بازنویسی محتوا در فروشگاه اینترنتی فقط کافیست کلمه کلیدی مدنظرتان را در گوگل سرچ کنید سپس، محتوای آن صفحه را به ابزار google translate ببرید و آن محتوا را به زبان Bulgarian ترجمه کنید. سپس محتوای ترجمه شده را کپی کنید و آن را مجدد به زبان فارسی ترجمه کنید.

همانطور که محتوا را بررسی کنید متوجه خواهید شد که محتوا بازنویسی شده است و کلمه کلیدی به عبارت‌های معادل آن در زبان فارسی تغییر کرده است و این میشود همان بازنویسی محتوا!
شما میتوانید با این تکنیک محتواهای بسیار زیادی را برای فروشگاه اینترنتی خود تولید کنید و از این محتوا در جاهای مختلف استفاده کنید.

آموزش بازنویسی محتوا

اول بریم ببینیم بازنویسی محتوا یعنی چی؟ بازنویسی محتوا یعنی شما یک محتوایی رو در یک سایت مطالعه میکنید خوشتون میاد حالا میخواهید اون محتوا رو در فروشگاه اینترنتی تون یا وب سایتتون منتشر کنید اگه اون محتوا رو کپی کنید با الگورتیم گوگل بخش قانونی کپی رایت رو بهر میشید و اون محتوا کلا حذف میشه چون یکی دیگه اون محتوا رو نوشته و شما رفتید کپی کردید! پس شما نمیتونید از اون محتوا در سایتتون استفاده کنید.

آموزش بازنویسی محتوا - آکادمی شادمان
بازنویسی محتوا برای فروشگاه اینترنتی

حالا برای اینکه بتونید از اون محتوا در سایتتون استفاده کنید باید اون محتوا رو بازنویسی کنید! یعنی عبارت‌های کلیدی رو به عبارت‌های مرتبط تغییر بدید و جمله بندی‌ها رو یه جور دیگه بنویسید. و با اینکار میتونید بدون اینکه زمان زیادی برای فکر کردن به اینکه در مورد محصول چه چیزی بنویسید محتوای جدید در سایت تون منتشر کنید.

این مقاله هم جذابه:  مزیت های راه اندازی فروشگاه اینترنتی

از آموزش بازنویسی محتوا میتونید برای تولید محتوا در فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید و محتوای محصولات مشابه رو از دیگر سایت ها مطالعه کنید و اون رو به یک صورت دیگه برای توضیحات محصولات فروشگاه اینترنتی خود یا مقالات سایتتان بازنویسی کنید.

تولید محتوا فروشگاه اینترنتی با بازنویسی محتوا

امروزه خیلی از وب سایت برای تولید محتوا از روش بازنویسی محتوا جهت انتشار محتوا در سایت خود استفاده میکنند و این کار مشکلی برای سئو سایت شما پیش نمی‌آورد. البته تکنیک بازنویسی محتوا بیشتر برای مواردی استفاده میشود که توضیحات لاتین برای آن محصول وجود نداشته باشد و ما مجبور باشیم که از بازنویسی محتوا استفاده کنیم. چون اگر محتوای انگلیسی در مورد اون محصول وجود داشته باشد بهتر است آن را ترجمه کنیم و برای توضیحات محصول خود قرار دهیم. اینکار ارزش بیشتری به محتوای ما منتقل میکند. اما چنانچه هیچ توضیحات مناسبی پیدا نکردید میتوانید از آموزش بازنویسی محتوا برای تولید محتوا در فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید.

انواع روش های تولید محتوا فروشگاه اینترنتی

قبل از بررسی این روش‌های تولید محتوا میبایست این مورد را مدنظر قرار دهید که اگر برای فروشگاه اینترنتی خود تولید محتوا انجام ندهید شما بخش بزرگی از بازار را به رقیبان خود میدهید چون بازاریابی محتوایی در حال حاضر بر روی سئو سایت فروشگاهی شما بسیار تاثیر گذار است. شما در واقع به این دلیل باید تولید محتوا در فروشگاه اینترنتی خود را به صورت مرتب انجام دهید تا تاثیر بسزایی در نرخ تبدیل سایت خود ایجاد نمایید. یعنی در واقع شما اول باید به فکر افزایش ترافیک سایت خود باشید بعد تبدیل این ترافیک به فروش یا لید.

1- یک نوع محتوا منتشر کنید

منظور از یک نوع محتوا این است که در شروع کار ابتدا نیازی به اینکه در حوزه‌های مختلف یا در مورد موضوع‌های محتلف مطلب منتشر کنید ندارید و بهتر است در ابتدای مسیر بعد از راه اندازی فروشگاه اینترنتی شروع کنید اول در یک حوزه چندین محتوا منتشر کنید تا بتوانید مخاطبان آن حوزه از را بیشتر و بیشتر کنید. با اینکار شما میتوانید خود را در آن حوزه متخصص معرفی کنید و چون تا حالا چندین محتوا در این خصوص نیز منتشر کرده‌اید کاربران شما خیلی بیشتر به شما اعتماد میکنن تا اینکه بیایید از حوزه‌های مختلف در وب سایت خود مقاله منتشر کنید.

این مقاله هم جذابه:  6 ایده تولید محتوا

2- محتوایی برای راهنمایی استفاده از محصولات یا خدمات تهیه کنید

یکی از دغدغه‌های کاربران این است که نحوه استفاده از محصولات را نمیدانند و از اینکه چطور میتوانن از محصول یا خدمات شما به نحو عالی استفاده کنند مطلع نیستند. بنابراین یکی از کلیدی ترین موارد بعد از انتشار محصول ساخت یک راهنمای استفاده از محصول میباشد.

با اینکار محتوای شما با افرادی که به محصولات شما علاقه دارند نیز به اشتراک گذاشته میشود و یک نوع بازاریابی رایگان نیز برای شما به حساب می‌آید. با اینکار مشتری‌هایی که از شما خرید میکنند میتوانید اطلاعات ارزشمند ارائه دهید و ارائه این اطلاعات حاصل اعتماد بیشتر و خرید مجدد از سایت شما را بیشتر میکند.

3- ساخت محتوای ویدیویی از محصولات و خدمات

ویدیو یکی از قدرتمندترین پارامترها برای تاثیر گذاری روی افراد برای خرید از سایت شما میباشد. چون خیلی از افراد با دیدن تصاویر محصولات جذب محصول میشوند و با دیدن ویدیو معرفی محصول تصمیم به خرید میگیرند. در دنیای تجارت الکترونیک چون مشاهده محصولات امکان پذیر نیست ویدیو از محصول یا خدمات میتواند تا حدود زیادی این مورد را پوشش دهد و تاثیر خوبی روی مخاطب بگذارد و با دیدن ویدیو معرفی محصول میتوانید فروش فروشگاه اینترنتی خود را بیشتر کنید.

برای تهیه ویدیو معرفی محصول نیاز به کار آنچنان سختی ندارید و حتی میتوانید مانند برندهای معروف مثل دیجی‌کالا ویدیو معرفی محصول را به شکل زیر برای محصولات خود تهیه نمایید.

4- ارائه کاتالوگ محصول

در صورتیکه محصولاتی میفروشید که دارای کاتالوگ هستند میتوانید با قراردادن فایل PDF کاتالوگ ارزش صفحه محصول خود را چندین برابر کنید و همینطور اعتبار صفحه شما نزد گوگل بسیار افزایش خواهد یافت. البته برای محتوای کاتالوگ نیاز به تولید محتوای جدا ندارید و میتوانید همان محتوایی که در صفحه محصول قرارداده اید را به شکل زیباتر در فایل PDF خود قرارداده تا افرادی که قصد دارن بعدا محتوای صفحه را مطالعه کنند بتوانند فایل PDF محتوا را نیز نزد خود داشته باشند.

تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی

تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی یکی از مهم‌ترین کارها برای افزایش فروش میباشد. در صورتیکه قصد دارید فروش فروشگاه اینترنتی خود را افزایش دهید باید مخاطبان بیشتری جذب کنید و یکی از بهترین راهکارها برای افزایش ورودی فروشگاه اینترنتی تولید محتوا میباشد.

شما میتوانید با تولید محتوای یونیک و اختصاصی برای محصولات خود به صفحه اول و جزو نتایج اول گوگل برسید. همچنان تولید محتوا در بخش مقالات فروشگاه اینترنتی و لینک سازی داخلی باعث تقویت صفحات محصول فروشگاه اینترنتی شما میشود.

در صورتیکه رقبای فروشگاه اینترنتی خود را بررسی کنید دائما در حال تولید محتوا فروشگاه اینترنتی هستند تا بتوانند رتبه‌های خود را در نتایج گوگل حفظ کنند. اکثر فروشگاه های اینترنتی دارای تیم تولید محتوا هستند که به صورت مرتب فقط کار تولید محتوا و ترجمه محتواهای خارجی هستند تا از رقبای خود عقب نیوفتند.

5/5 - (15 امتیاز)
0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟

برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...