تغییر آدرس پنل مدیریت وردپرس

تغییر آدرس پنل مدیریت وردپرس برای امنیت بیشتر

تغییر آدرس پنل مدیریت وردپرس یکی از مهمترین کارهایی میباشد که شما برای امنیت وردپرس انجام میدهید. شما با کمک افزونه میتوانید این کار را برای تامین امنیت سایت خود به راحتی انجام دهید. در صورتیکه به هاست خود دسترسی دارید و با کد نویسی کمی آشنا باشید هم میتوانید از طریق افزودن کد به فایل .htaccess خود در روت سایت نیز این کار را انجام دهید.

این اقدامات جهت تامین امنیت سایت وردپرسیتون انجام میشود و با اینکار میتوانید تا حدودی امنیت سایت خود را افزایش دهید انجام این فعالیت ها باعث میشود تا هکر نتواند به راحتی آدرس ادمین سایت شما رو حدس بزند.

آموزش تغییر آدرس ادمین وردپرس

برای اینکه آدرس ادمین سایت خود را تغییر دهید کافیست افزونه WPS Hide Login را نصب و فعال سازی نمایید. بعد از فعال سازی افزونه به مسیر تنظیمات > WPS Hide Login رفته و در کادر آدرس ورود آدرس دلخواه ادمین وردپرس خود را وارد نمایید با اینکار آدرس ادمین شما کاملا اختصاصی است و به راحتی قابل پیشبینی نیست.

تغییر آدرس پنل مدیریت وردپرس با افزونه WPS Hide
تغییر آدرس پنل مدیریت وردپرس با افزونه

همچنین برای اینکه هکر را گمراه نمایید تا بعد از اینکه آدرس ادمین شما را به اشتباه زد به آدرس دیگر انتقال یابد. در صورتیکه صفحه 404 برای سایت خود تعریف کرده اید میتوانید به این صفحه کاربر را هدایت نمایید و در غیر اینصورت به صفحه اول منتقل کنید تا خطایی هم نمایش داده نشود.

انتقال کاربر از صفحه ورود به صفحه 404
انتقال کاربر از صفحه ورود به مدیریت به صفحه ای دیگر

بعد از اینکه این تنظیمات را انجام دادیم کافیست روی دکمه ذخیره کلیک کرده تا آدرس ادمین سایت تغییر یابد. بعد از اینکه تنظیمات را ذخیره کنید پیامی از اینکه تغییرات شما کامل انجام شد به همراه آدرس ورود جدید به صفحه لاگین نیز برای شما نمایش داده میشود تا آن را ذخیره یا بوکمارک نمایید تا فراموش نکنید.

این مقاله هم جذابه:  بهینه سازی تصاویر در وردپرس

حالا از صفحه پیشخوان وردپرس خود خارج شوید و به صورت تست آدرس قبلی را تایپ نمایید، مشاهده میکنید که با خطا 404 مواجه میشود یا به صفحه اصلی سایت خود منتقل میشود. با اینکار حتی اگر وردپرس بروزرسانی شود هم آدرس ادمین شما تغییر نمی یابد و شما میتواند با خیال راحت به فعالیت خود ادامه دهید.

لازم به ذکر است که این افزونه به حروف بزرگ و کوچک آدرس در حال حاضر حساس نیست و تمام حروف همانطور که در هشداری که در زمان تغییر آدرس لاگین نمایش میدهد به صورت کوچک می باشد.

همچنین شما میتواند با بکاپ گیری مرتب از سایت وردپرسی خود از خطرات احتمالی که برای سایت شما ممکن است اتفاق بی افتد پیشگیری کنید تا کسب و کار شما با پشتوانه قوی تری همراه باشد و با یک تلنگر اطلاعات خود را از دست ندهید برای اینکار میتوانید از مقاله زیر کمک بگیرید:

تغییر آدرس پنل مدیریت وردپرس

یکی از موارد اضطراری برای هر سایت وردپرسی میباشد چون پنل مدیریت تمام سایت های وردپرسی با این آدرس قابل دسترس هستند و توسط هکرها به راحتی در دسترس میباشد.

5/5 - (2 امتیاز)
0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟

برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...