کسب درآمد در منزل

کسب درآمد در منزل با 20 ایده ? جدید + ✅ نحوه اجرا

امروزه کسب درآمد در منزل برای هرکسی امکان پذیر است و برای اینکه به درآمد برسید فرقی نمی کند که پدرباشید، مادر باشید و خانه دار یا حتی دانشجو یا کسی که برای کسب درآمد بیشتر و اضافی تلاش خود را 2 چندان کرده باشد، همه شما به راحتی میتوانید به صورت تمام وقت یا نیمه وقت در خانه به درآمد برسید آن هم در شرایطی که نه کارفرما دارید که بخواهد امر و نهی کند و نه همکار که بخواهد وقت شما را تلف کنید به همین خاطر به راحتی میتوانید کسب و کار کوچک خود را در خانه راه اندازی کنید.

مطمئناً قبلا هم به این فکر افتاده اید که چطور

  • در خانه میتوانید به درآمد برسید؟
  • چقدر سرمایه برای راه اندازی کسب و کار در منزل نیاز دارید؟
  • چطور میتوانید در خانه درآمد خوبی داشته باشید؟
  • و یا حتی اصلا من میتوانم درآمدی در منزل برای خود ایجاد کنم؟

کسب درآمد از طریق کامپیوتر

روش های زیادی برای کسب درآمد در منزل وجود دارد که ما در این مقاله به بهترین و سریع ترین روش های موجود میپردازیم. یکی از ساده ترین راه ها کسب درآمد با کامپیوتر در خانه میباشد که شما بدون آنکه از خانه خارج شوید میتوانید از این راه به درآمد خوبی برسید.

روش های کسب درآمد
انواع روش های کسب درآمد در منزل

چطور در خانه درآمد داشته باشیم؟

اینکه ثروتمند شدن زمان میبرد درست است، اما با روش های کسب درآمد در منزل خیلی سریعتر میشود به این هدف رسید. برای اینکه بتوانید درآمد قابل توجهی داشته باشید نیاز به یک ذهن خلاق هم ندارید فقط کافی است از ایده های دیگران استفاده کنید و به روش خود این ایده ها را پیاده سازی نمایید و ادامه دهید.

وبلاگ نویسی

در وبلاگ نویسی تنها کاری که نیاز است انجام دهید ساخت وب سایت و نوشتن مطالبی درباره هر چیزی که به آن علاقه مند هستید و در اون حوزه اطلاعاتی دارید میتونه باشه و میتوانید از طریق تبلیغات کسب درآمد قابل توجهی داشته باشید.

طراحی گرافیک

در اکثر شرکت ها نیاز به یک طراح گرافیک میباشد، خانم ها با توجه به خلاقیت و سلیقه ای که دارند میتوانند از این نیاز استفاده کنند و طرح های گرافیکی جذابی را برای شرکت ها طراحی کنند.

این کار را به صورت دورکاری هم میتوانند انجام دهند و نیاز کارفرما را مرتفع نمایند.

طراح گرافیک
کار در منزل با طراحی گرافیک

پوشاک

با یه سرمایه بسیار کم میتواند استارت این کار را زد و یا حتی خانم هایی که به خیاطی تسلط دارند میتوانند برند خود را ایجاد کنند. برای پوشاک در حال حاضر که ایران تحریم میباشد فرصت بسیار مناسبی است تا به راه اندازی یک تولیدی پوشاک فکر کنید و قطعا این ایده میتواند درآمد قابل توجهی را برای شما ایجاد کند.

بازاریابی مشارکتی

بازاریابی مشارکتی یکی از زیرمجموعه های وبلاگ نویسی میباشد، اگر یک کانال در یوتیوب یا وبلاگ دارید که بازدید خوبی دارد میتوانید پیشنهاد خرید بعضی از محصولات را به بازدیدکنندگان خود بدهید و در اعضای آن کمیسیون دریافت کنید.

نام دیگر این نوع بازاریابی افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش نیز میباشد.

فروش لوازم آرایشی

برای فروش لوازم آرایش در حال حاضر نیازی نیست که از همان روز اول سرمایه آنچنانی داشته باشید، میتوانید با توجه به تقاضای بالا و سود خوبی که این کار دارد و سرمایه کم این کار را شروع نمایید و با راه اندازی یک پیج در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا کانال در تلگرام شروع به فروش لوازم آرایش نمایید.

فراموش نکنید برای فروش بیشتر در این حوزه نیاز به تبلیغات حساب شده و فراوان دارید تا به درآمد قابل توجهی دست یابید.

فروش لوازم آرایش
فروش انواع محصولات آرایشی بهداشتی

فروش گل

یکی از فعالیت هایی که برای خانم ها بسیار مناسب است گل آرایی میباشد که میتوانند این کار را در منزل نیز انجام دهند. با توجه به اینکه سلیقه و خلاقیت خانم ها در گل آرایی و تزئین گل بسیار زیاد است میتوانند از طریق راه اندازی یک پیج در اینستاگرام اقدام به فروش گل نمایند.

همچنین برای خرید گل میتوانید از بازارهای گل و گیاه اقلام مورد نیاز خود را با قیمت مناسب دریافت کنید و شروع به گل فروشی در فضای اینترنت نمایید.

آشپزی

یکی از کارهایی که هر شخص نیاز است در آن مهارت داشته باشد آشپزی میباشد، در برخی از مواقع پیش میاد که ما در خانه تنها میشویم و حوصله رفتن به بیرون و گرفتن غذا، سفارش آنلاین غذا یا اصلا خوردن غذای آماده را نداریم و میخواهیم با مهارت هایی که داریم برای خود غذای معمولی تهیه کنیم و برای اینکار نیاز به مهارت آشپزی داریم.

و شخصی که بخواهد این کار را انجام دهید نیاز به آموزش دیدن دارد و شما میتوانید اقدام به آموزش آشپزی نمایید و از طریق شبکه های اجتماعی شروع به تولید محتوای آموزش آشپزی کنید و این امر به مراتب بسیار کارآمد میباشد و شما با فروش دوره های آموزش آشپزی در خانه به درآمد مناسبی برسید.

کار آشپزی هم برای خانم ها بسیار مناسب است و هم برای آقایان، یعنی در این حوزه کاری جنسیت اصلا مهم نیست و هر شخصی میتواند به راحتی اقدام به راه اندازی یک آشپزخانه نماید (البته اگه دست پخت خوبی دارید)

آموزش آشپزی در خانه
آموزش آشپزی در منزل

فروشگاه هدیه

راه اندازی یک فروشگاه آنلاین هدیه بسیار ایده عالی میباشد و شما میتوانید در این شاخه اقدام به فروش جعبه های کادویی، محصولات دیجیتال، پاوربانک، رز جاودان، عطر، موزیک باکس، زیورآلات و اکسسوری، تخته نرد، بازی های فکر، شمع دست ساز و… کمک بگیرید و اقدام به فروش پرفروشترین اقلام این محصولات بپردازید.

معلم خصوصی

در این بخش خانم هایی که تجربه تدریس داشته اند یا در یک مهارتی خبره هستند میتوانند از طریق به اشتراک گذاری بخش هایی از دانش خود به صورت رایگان در شبکه های اجتماعی اقدام به جذب دانشجویان علاقه مند به آن حوزه نمایند و با دانشجویان خود اقدام به برگزاری کلاس خصوصی نمایند.

این مقاله هم جذابه:  کسب درآمد با 300 راهکار تضمینی در سال 2023

کلاس خصوصی یکی از مزایایی که دارد این است که توجه کامل مدرس را در پی دارد و در صورتیکه بخشی از مطلب را دانشجو متوجه نشد با مدرس خود در میان بگذارد و تا زمانیکه به درک کامل مطلب نرسیده است به سراغ مباحث بعدی نرود.

مربی ورزشی

بعد از کرونا ورزش در خانه بسیار بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفت، اگر در زمینه هایی مثل یوگا، بدنسازی یا ورزش هایی که نیاز به تجهیزات خاصی ندارند و در خانه میتوان انجام داد مهارت دارید میتوانید با آموزش آنلاین نحوه ورزش در خانه بپردازید و از این راه شاگردهایی را بگیرید و با آموزش ورزش در خانه به درآمد نسبتا مناسبی برسید.

کاشت ناخن و موژه

بعد از شیوع وسیع ویروس کرونا، مراجعه حضوری به آرایشگاه‌ها برای انجام زیبایی از جمله رنگ کردن مو، کاشت ناخن و کاشت مژه بسیار کاهش پیدا کرد. از این رو یکی از مشاغلی که به راحتی می‌توانید از طریق آن کسب درآمد کنید کاشت ناخن و مژه در منزل است.

شما عزیزان برای یادگیری این امور نیاز به یک دوره آموزش کاشت ناخن و موژه دارید که می‌تواند هم به صورت رایگان و هم با پرداخت هزینه‌های نسبتا پایینی آن‌ها را دریافت کنید. همچنین به ابزار‌های مخصوص کاشت نیز نیاز دارید که می‌توانید به راحتی آن‌ها را از فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کنید.

آموزش کاشت ناخن
کاشت ناخن در منزل

بعد از کسب مهارت‌های مورد نیاز می‌توانید با انجام امور مربوط به کاشت ناخن و کاشت مژه در منزل به درآمد برسید. لازم به ذکر است که بدانید کاشت ناخن و مژه سود زیادی به همراه دارد و می‌توانید آن را به عنوان یک شغل اصلی در نظر بگیرید.

مکرومه بافی

در هنر مکرومه بافی یا طناب بافی شما با استفاده از نخ‌های مخصوصی بسته به مهارت و میزان خلاقیت خود می‌توانید کیف، آویز، پرده و انواع بافتنی‌های زینتی را ببافید و به فروش برسانید. با یادگیری این هنر می‌توانید به راحتی از طریق شبکه‌های اجتماعی محصولات خود را به دیگران معرفی کنید و با گرفتن سفارش‌های شخصی از هنر خود کسب درآمد کنید.

مکرومه بافی یکی از هنر‌های اصیل ایرانی است که امروزه به دلیل گرایش بیشتر افراد به صنایع دستی ایرانی بیشتر از پیش مورد توجه قرار گرفته است و خواهان زیادی دارد.

عروسک های روسی

به عنوان یکی دیگر از مشاغل خانگی جذاب می‌توانیم به ساخت عروسک‌های روسی اشاره کنیم. قطعاً شما هم با عروسک‌های روسی آشنایی دارید. عروسک‌های پلاستیکی و ساده که در رنگ‌ها و طرح‌بندی‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. شما عزیزان هم می‌توانید با یادگیری این هنر و تهیه وسایل مورد نیاز، این عروسک‌های زیبا را بسازید آن‌ها را به فروش برسانید.

پخت کیک

شاید در نگاه اول برایتان عجیب باشد، ولی باید بگویم که با پخت کیک در منزل هم می‌توانید به درآمد برسید. با شرکت در دوره‌های آموزشی پخت انواع کیک‌های خشک و‌ تر و یادگیری فنون و ترفند‌های پخت کیک، طرفداران زیادی پیدا خواهید کرد. با وجود اینکه امروزه در هر منطقه تعداد زیادی قنادی برای تهیه کیک وجود دارد، ولی همچنان کیک‌های خانگی که به صورت سفارشی آماده می‌شوند طرفداران نسبتاً بیشتری دارند.

می‌توانید براساس طرح مورد نظر، مناسبت و ذائقه مشتری خود کیک مناسبی را برای او بپزید. پخت کیک در منزل نیز از دسته مشاغلی است که می‌تواند شما را به درآمد نسبتاً خوبی برساند.

در کنار اینکه میتوانید به پخت کیک بپردازید از طریق آموزش تهیه کیک نیز به درآمد قابل توجهی برسید.

آموزش پخت کیک
پخت انواع کیک در منزل

ساخت پادکست و صداگذاری

با رواج شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام و یوتیوب، اکثر کاربران به دنبال آموزش و سرگرمی هستند. یکی از روش‌های بسیار تأثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی تولید محتوای صوتی است. با تولید محتوای صوتی یا در واقع ساخت پادکست در زمینه‌های آموزشی و سرگرمی و به اشتراک‌گذاری آن در صفحات اجتماعی خودتان می‌توانید بازدید‌های زیادی به دست‌ آورید.  

همچنین می‌توانید با قرار دادن پادکست‌های خود در اپ‌های مخصوص پادکست و جذب شنونده، از طریق تبلیغات به درآمد‌های دلاری برسید. برای ساخت پادکست و انواع صداگذاری نیاز به صدایی دلنشین و جذاب ندارید و نیازی نیست به فنون گویندگی مسلط باشید. به راحتی می‌توانید با صدای خودتان و تولید محتوای آموزشی و سرگرمی به درآمد خوبی در منزل برسید.

فروش جواهرات دست ساز

ساخت و فروش انواع جواهرات دست ساز نیز یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد در منزل است. جواهرات و اکسسوری‌های زینتی همیشه طرفداران بسیار زیادی داشته و برای تمام افراد جالب هستند. شما می‌توانید انواع جواهرات چوبی، پلاستیکی، استیل و… را به صورت ست یا تکی در طرح‌های مختلف بسازید و در بستر اینترنت آن‌ها را به فروش برسانید.

اشتراک گذاری فیلم در یوتیوب

شاید باورش برایتان سخت باشد ولی باید بدانید که یوتیوب یکی از پولساز‌ ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا است که افراد زیادی از طریق آن به درآمد‌های بسیار بالایی رسیده‌اند. فرقی نمی‌کند که شما چه هنر و علمی دارید، کافیست با گوشی هوشمند خود تولید محتوای ویدیویی کنید و آن‌ها را در کانال یوتیوب خود به اشتراک بگذارید.

این مقاله هم جذابه:  20 ترفند افزایش فروش آنلاین به صورت تضمینی ✅

اگرچه در ابتدا بازدید‌های بسیار کمی دارید، ولی رفته رفته با استمرار و تلاش خودتان می‌توانید مخاطبان بیشتری را به دست‌ آورید و از طریق بازدید ویدیو‌های خود به درآمد دلاری برسید.

اشتراک فیلم در یوتیوب
اشتراک فیلم در یوتیوب به عنوان یک شغل

پیشنهاد می‌کنیم تولید محتوا در یوتیوب را بسیار جدی بگیرید چرا که یکی از مشاغل پرطرفدار و پولساز در سراسر جهان است.

ویرایشگر یا تصحیح کننده ی کتاب یا مقالات

به افرادی که متون مختلف را ویرایش می‌کنند به اصطلاح ویراستار گفته می‌شود. وظیفه ویراستار بازبینی کلی متون، رفع غلط‌های املایی و نگارشی، اضافه و حذف کردن علائم نگارشی، تغییر ساختار جملات و به طور کلی ادبی کردن متن است. شما می‌توانید با مطالعه و کسب مهارت‌های مورد نیاز در زمینه ویراستاری، انواع کتاب یا مقالات اینترنتی را تصحیح کنید و با این کار به درآمد برسید.  

تولید محتوای متنی

وقتی شما سؤالی برایتان پیش می‌آید یا به دنبال آموزش خاصی هستید و یا می‌خواهید در زمینه‌های مختلف اطلاعاتی را کسب کنید، به احتمال زیاد اولین گزینه شما گوگل است. وقتی که شما موارد مورد نظر خود را سرچ کنید با تعدادی زیادی محتوای متنی روبرو می‌شوید که اغلب می‌توانید پاسخ‌های خود را در آن‌ها پیدا کنید. باغ تمام این محتوا‌ها نویسندگانی دارند که آن‌ها را به رشته تحریر در آورده‌اند.  

 به طور کلی تولید محتوای متنی نیز یکی دیگر از مشاغل خانگی و اینترنتی است که می‌توانید از طریق آن به درآمد‌های بسیار خوبی برسید. برای تولید محتوای متنی ابتدا باید با اصول و معیار‌های تولید محتوا آشنا شوید و با تحقیق و مطالعه، محتوای متنی در زمینه‌های مختلف را تولید کرده و به اشتراک بگذارید.

شما می‌توانید تولید محتوای متنی را هم برای خودتان و هم برای افراد دیگر که دارای کسب و کار اینترنتی هستند انجام دهید و در هر دو صورت به درآمد برسید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

برای سفارش خدمات طراحی سایت و سئو میتوانید از سراسر کشور در هر زمان با ما تماس بگیرید!

طراحی وب سایت

در چند سال اخیر گرایش به سمت کسب و کار‌های اینترنتی رو به افزایش بوده و تا به امروز این روند صعودی ادامه دارد. به غیر از شبکه‌های اجتماعی، افرادی که می‌خواهند به صورت رسمی و گسترده کسب و کار اینترنتی خود را راه‌اندازی کنند در ابتدا نیاز به یک وبسایت شخصی دارند که بتوانند محصولات، دوره‌ها، مطالب و دیگر موارد مورد نظر خود را بر روی آن قرار دهند.

طراحی وبسایت نیز جزو آن دسته از مشاغل اینترنتی پول ساز بوده که می‌توانید با صرف زمان و گذراندن دوره‌های آموزشی مختلفی، در زمینه طراحی سایت مشغول به کار شوید. طراحی وب سایت شاخه‌های متنوع دارد که باید بسته به علایق و توانایی‌های خود، در هر کدام از این شاخه‌ها مشغول به یادگیری و فعالیت شوید.

آموزش طراحی وب سایت
انجام طراحی سایت و پشتیبانی

همچنین باید بدانید که امروزه با گسترش و در اختیار قرار گرفتن پلتفرم‌های مدیریت محتوای مختلف، به راحتی می‌توانید وب سایت طراحی کرده و از این راه کسب درآمد کنید.

مدیریت سایت

علاوه بر طراحی وب سایت شما می‌توانید از طریق مدیریت وبسایت نیز کسب درآمد کنید. فردی که مدیریت وب سایتی را بر عهده می‌گیرد وظیفه بارگذاری محصولات، قرار دادن مطالب، به روز‌رسانی وب سایت و انجام هماهنگی‌های لازم را بر عهده دارد. برای مشغول شدن در زمینه مدیریت وب سایت باید تا حدودی با ساختار وب سایت‌های اینترنتی آشنا باشید. تا به امروز حدود ۱،۲۰۰،۰۰۰ وب سایت با هویت ایرانی وجود دارد که این موضوع بیانگر بازار کار بسیار داغ و مناسب این حیطه است.

همچنین شما میتوانید مدیریت سایت چند سایت را در خانه انجام دهید و این امر باعث میشود یک کار در منزل خوبی داشته باشید که از این طریق به درآمد قابل توجهی نیز خواهید رسید.

پشتیبانی سایت

پشتیبانی وب سایت نیز در حوزه مدیریت وب سایت قرار می‌گیرد. فردی که پشتیبان یک وب سایت است باید به عنوان یک روابط عمومی و واحد ارتباط با مشتریان و کاربران فعالیت داشته باشد. یک پشتیبان پاسخگوی تمام سؤالات و ابهامات کاربران است و همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل فنی در خصوص ثبت سفارش، خرید، مشکلات نرم‌افزاری و مواردی از این قبیل آن‌ها را راهنمایی می‌کند.

همانطور که بالاتر به آن اشاره کردیم تعداد وب سایت‌های ایرانی بسیار زیاد است و این روند صعودی همچنان ادامه دارد. بنابراین می‌توانید پشتیبانی وب سایت را نیز به عنوان یک شغل مناسب اینترنتی در نظر بگیرید.

5/5 - (5 امتیاز)
2 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
منیره

سلام ممنون بابت این مقاله ولی ای کاش نحوه اجراش رو هم مینوشتید و فقط معرفی نبود!

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟

برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...