انتقال سایت - آکادمی شادمان

آموزش تصویری انتقال اطلاعات از یک هاست به هاست دیگر + ترفند

انتقال اطلاعات از یک هاست به هاست یکی از فعالیت‌هایی میباشد که برای اکثر افرادی که در حوزه طراحی سایت یا برنامه نویسی فعالیت میکنند وجود دارد و در برخی از موارد این کار بسیار زمان بر و کار دشواری خواهد بود.

همچنین برخی از مواقع ما نیاز داریم اطلاعات را با سرعت بالاتری به هاست خود انتقال دهیم. بنابراین با دانلود و آپلود این کار بسیار دشوار است! اما راهکاری برای انتقال سریعتر وجود دارد؟

قطعا با آکادمی شادمان چیزی بدون راهکار وجود ندارد ?

انتقال اطلاعات به هاست با سرعت بالا

برای اینکه یه فایل رو از جایی بخواهیم انتقال بدیم به هاستمون راهکارش اینکه اونو دانلود کنیم بعد تو‌هاست خودمون آپلود کنیم، راهکار خیلی سریعتر و بدون هزینه سراغ دارید؟

برای انتقال یک فایل از سایتی به هاست خودمان دیگر نیاز نیست زمان زیادی را برای اینکار بزاریم و کافیست با اجرای یک دستور در هاستمان عملیات انتقال را با سرعت بالا انجام دهیم.

برای اینکار کافیست وارد هاست خود شوید و در محل موردنظرتان یک فایل با فرمت .php ایجاد کنید سپس دستور زیر را وارد نمایید:

<?php
 copy("https://dl2.soft98.ir/soft/s/ShutUp10.v1.9.1428.362.rar?1648738110", "academyshadman.com.zip");
?>

آدرس فایل مدنظرتان را در بخش copy جایگزین کنید و مقابل آن یک نام با فرمت .zip نیز برای آن در نظر بگیرید. با اینکار یک فایلی با این مشخصات برای شما در هاست ایجاد شده است که پس از اجرای این فایل در هاست عملیات کپی شروع میشود!

بعد از اینکه عملیات کپی با موفقیت انجام شد تب مرورگر شما متوقف میشود و این بدین معنی است که عملیات انتقال به صورت کامل انجام شده است.

این مقاله هم جذابه:  لندینگ پیج حرفه ‌ای + 12 نکته? طراحی صفحه فرود

انتقال سایت به هاست جدید

از راهکاری که در ویدیو بالا ارائه شده است میتوانید برای انتقال سایت به هاست جدید نیز از این ترفند استفاده کنید تا به سرعت و بدون اتلاف وقت و هزینه اینکار را انجام دهید.

5/5 - (8 امتیاز)
0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟

برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...