کسب درآمد از سئو - آکادمی شادمان

6 روش کسب درآمد از سئو

سئو در حال حاضر یکی از پردرآمدترین شغل‌های روز دنیاست که بسیاری از افراد برای کسب و کار آنلاین خود نیاز به یک سئوکار حرفه ای دارند. چون بعد از ساخت سایت یا طراحی فروشگاه اینترنتی قطعا نیاز است تا روی سئوی سایتشان نیز کار کنند تا بتوانند در نتایج گوگل دیده شوند. اما در این مقاله ما قصد داریم به راهکارهای کسب درآمد از سئو بپردازیم تا با نحوه درآمدزایی از سئو نیز آشنا شوید.

با سئو از چه راه‌هایی و چقدر حدودا میشه درآمد داشت؟

درآمد از سئو با کسب و کار شخصی

اولین راه کسب درآمد از سئو این است که سایت خودمان را برای گوگل بهینه کنیم. شاید در ظاهر ساده به نظر برسد، اما مسئله خیلی مهم‌تر از این هاست. ما اگر بتوانیم محتوای عالی تولید کنیم و سایت خودمان را به بهترین شکل برای گوگل بهینه کنیم، هر روز ده‌ها هزار بازدید کننده به سایت ما وارد می‌شوند و این یعنی کسب دآمد میلیونی در هر روز.

درآمد: از 30 تا 150 میلیون تومان در ماه

میانگین زمان رسیدن به درآمد: 6 الی 7 ماه

بین المللی: حداقل 1 میلیارد تومان

میانگین زمان رسیدن: 1 سال

کارشناس سئو

درآمد: از 4 تا 15 میلیون تومان در ماه

میانگین زمان رسیدن به درآمد: 2 الی 4 ماه

بین المللی: حداقل 50 میلیارد تومان

میانگین زمان رسیدن: 1 تا 2 سال

مدرس سئو

بعد از یادگیری سئو میتوانید به عنوان مدرس سئو نیز کسب درآمد کنید. در حال حاضر سئو یک شغل تازه میباشد که خیلی از افراد دانش این را ندارند که در نتایج گوگل چطوری رتبه بگیرند و شما میتواند با تدریس سئو به دانشپذیران این مهارت به درآمد قابل توجهی دست یابید.

تدریس سئو را میتوانید به صورت حضوری، خصوصی، گروهی، کلاس مجازی، وبینار سئو، دوره آموزش سئو و… انجام دهید و به نوعی میتوانید یک درآمد غیرفعال برای خود ایجاد کنید.

این مقاله هم جذابه:  آموزش دانلود رایگان موکاپ - بهترین روش 2021

درآمد: از 10 تا 30 میلیون تومان در ماه

میانگین زمان رسیدن به درآمد: 1 الی 2 سال با تلاش زیاد

بین المللی: از 50 میلیون تومان

میانگین زمان رسیدن: بین 3 تا 5 سال

مدیر سئو

روش بعدی کسب درآمد از سئو وب مستری یا مدیر سئو بودن است. وبمستر کسی است که در مجموعه‌های مختلف استخدام می‌شود و تمام کارهای وب‌سایت آن مجموعه را انجام می‌دهد. این همکاری می‌تواند به صورت حضوری یا دورکاری باشد. معمولا درآمد یک وبمستر نیمه حرفه‌ای حدود 2 برابر نرخ پایه حقوق وزارت کار است.

یک وبمستر میتواند به همزمان با چندین شرکت کار کند و محدودیتی از این بابت ندارد. یک وبمستر با کسب تجربه و دانش بیشتر در نهایت تبدیل به یک دیجیتال مارکتر می‌شود و درآمدهای بسیار قابل توجهی خواهد داشت.

درآمد: از 10 تا 30 میلیون تومان در ماه

میانگین زمان رسیدن به درآمد: 1 تا 2 سال پر تلاش

بین المللی: 300 میلیون تومان

میانگین زمان رسیدن: بین 3 تا 5 سال

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

برای سفارش خدمات طراحی سایت و سئو میتوانید از سراسر کشور در هر زمان با ما تماس بگیرید!

مشاور سئو

خدمات سئو و مشاوره سئو به دیگر سایت‌ها و کسب درآمد از سئو: چنانچه یک سئو کار حرفه‌ای و با تجربه شوید میتوانید با سایت‌های دیگر خدمات مشاوره سئو، آنالیز و حتی بهینه سازی سایت برای گوگل ارائه دهید. یعنی یک وب‌سایت تاسیس کنید و در سایت خودتان خدمات خود را به مردم معرفی کنید.

درآمد: از 20 میلیون تومان در ماه

میانگین زمان رسیدن به درآمد: 2 تا 3 سال پرتلاش

این مقاله هم جذابه:  سئو چیست؟ SEO یعنی چی؟ کاربرد سئو در سال 2022

بین المللی: از 150 میلیون تومان

میانگین زمان رسیدن: بین 3 تا 5 سال

شرکت سئو

درآمد: از 200 میلیون تومان در ماه

میانگین زمان رسیدن به درآمد: حداقل 2 سال خیلی پر تلاش

بین المللی: از 2 میلیارد تومان

میانگین زمان رسیدن: بین 3 تا 5 سال خیلی پر تلاش

اینها فقط بخشی از فرصت های شغلی بود و خیلی فرصت های دیگه باقی مونده که در ادامه این مقاله به معرفی آنها خواهیم پرداخت و آموزش کسب درآمد از سئو همراه شما خواهیم بود.

درآمدزایی از طریق همکاری در فروش

شما یک سایت تاسیس می‌کنید و محصولات دیگران را در سایت خود میفروشید و از آن‌ها درصد میگیرید. شاید برای شما جای سوال باشد که این چه ارتباطی با سئو دارد؟ دقیقا نکته اینجاست زمانیکه شما به سئو مسلط باشید دیگر نیازی به تهیه محصولات و سرمایه گذاری برای خرید محصولات و انبار آن‌ها ندارید میتوانید به صورت مستقیم برای محصولات دیگر وب‌سایتها تولید محتوا کنید و در نتایج گوگل جزو 3 نتیجه اول قرار بگیرید و با کارفرمای خود در آن جهت اعلام کنید که سیستم همکاری در فروش را برای وب سایتشان فعال کنند که این امکان در وردپرس به راحتی قابل انجام است.

با اینکار هر کاربری که از وب سایت شما به وب سایت ‌آنها مراجعه کند و محصولی را خریداری کند یک درصد از فروش یا کمیسیون برای شما در نظر گرفته میشود و پس از به حداقل رسیدن این میزان درآمد با وب‌سایتی که همکاری دارید میتوانید تسویه حساب نمایید.

در حال حاضر وب سایت های بزرگی مثل دیجی‌کالا از این ویژگی برای فروش بیشتر محصولاتشان استفاده میکنند.

5/5 - (6 امتیاز)
0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟

برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...